جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
انعقاد ۲۵ قرارداد در حوزه راه‌سازی و برق از سوی ایمیدرو
30 بهمن 1400 - 13:41
شناسه : 24805
براساس گزارش‌های منتشر شده، عملکرد 10 ماهه امسال ایمیدرو حاکی است، 25 قرارداد راهسازی و برق‌رسانی با هدف توسعه زیرساخت‌ها به امضا رسید.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عملکرد ۱۰ ماهه طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن(مجموعه تحت پوشش ایمیدرو) حاکی است، ارزش قراردادهای راهسازی و برق‌رسانی به سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال رسیده است. لذا طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن طی این مدت، ۹ پروژه راهسازی (مشارکتی) به طول ۱۲۷٫۴ کیلومتر در استان‌های مختلف کشور بود. همچنین یک پروژه توسعه زیرساخت در طرح احیا معادن کوچک نیز عملیاتی شد.

علاوه بر این ۶ پروژه در حوزه برق‌رسانی برای ۶ استان هدف‌گذاری شده و یک پروژه هم در طرح احیا معادن کوچک در شرق کشور مورد توجه بوده. مجموع طول مسیر برق‌رسانی این تعداد پروژه ۲۳۱ کیلومتر است.

گفتنی است، میزان اشتغال‌زایی صورت گرفته در طرح توسعه زیربناها تا پایان دی‌ماه سال جاری، ۶۳۰ نفر به صورت مستقیم است. در همین راستا چشم‌انداز ایمیدرو تا سال ۱۴۰۴ نشان می‌دهد که مواردی همچون توسعه دهنده، توانمندساز و تقویت‌کننده، یکپارچه‌کننده و تسهیلگر بخش معادن و صنایع معدنی در راستای بروزرسانی سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان ماموریت پیش رو است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.