سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۰ باید سرلوحه کار واحد‌ها قرار گیرد
16 اردیبهشت 1400 - 9:54
شناسه : 11803
سرپرست مدیریت عامل شرکت فولاداکسین: روز چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، جلسه کمیته راهبری شرکت فولاداکسین خوزستان با حضور امین آسیابان سرپرست مدیریت عامل شرکت، امیرغلامی و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین آسیابان سرپرست مدیریت عامل شرکت فولاداکسین خوزستان ضمن خسته نباشید و تقدیر از زحمات همه واحدها نکاتی را در این جلسه یادآور شد و از مدیران خواست در سال جاری نیز با همان جدیت گذشته فعالیت‌های خود را انجام دهند و بر اجرای شدن امور محوله در راستای تحقق اهداف شرکت و بازنگری ساختارها تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به وضعیت کنونی شرکت فولاداکسین خوزستان و پروژه‌‌های پیش روی این شرکت، اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۰ باید سرلوحه همه واحد‌ها قرار گیرد.

در این جلسه عملکرد، درصد پیشرفت پروژه‌ها و برنامه واحدها در سال ۱۳۹۹ مورد پایش قرار گرفت و مدیران شرکت نیز به ارائه گزارشی از عملکرد واحد زیرمجموعه خود پرداختند. همچنین میزان پیشرفت هر کدام از پروژه‌های در دست اجرا و موانع موجود مورد بررسی قرار گرفت. در این راستا برای رفع آن و به منظور تسهیل در اجرای هر چه سریع‌تر و بهتر این پروژه‌ها، راهکارهایی توسط مشاوران مدیرعامل و مدیران شرکت ارائه شد.

در ادامه گزارشی از بازنگری اهداف استراتژی شرکت در سال ۱۴۰۰ و اقدامات صورت گرفته در این باره ارائه شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.