چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
اهدای بسته‌های کمک معیشتی توسط گل‌گهر
07 تیر 1400 - 9:20
شناسه : 14413
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان به مناسبت دهه کرامت در قالب دومین رزمایش کمک‌های مومنانه این شرکت طی سال جاری با همکاری کمیته امداد امام و بهزیستی سیرجان صبح روز جمعه با حضور مسئولان شهرستان و شرکت گل‌گهر پنج هزار بسته کمک معیشتی به خانواده‌های که در دوران شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، اهدا کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت‌الاسلام محمود حسینی امام جمعه سیرجان در آغاز این رزمایش، اظهار داشت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را برای قشر ضعیف جامعه ایجاد کرده است. از این رو رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه اقدام خوبی برای دستگیری از این اقشار بود که موجب شد امام جمعه کشور، سپاه پاسداران، مراکز  اقتصادی صنعتی و خیرین، برحسب فرمایش مقام معظم رهبری در این مسیر همراه شوند.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل و شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برای حضور در این رزمایش و سایر حرکت‌های خیرخواهانه، افزود: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در این حرکت خیرخواهانه چندین بار پای کار آمده است. در همین راستا پنج هزار بسته معیشتی به مبلغ دو میلیارد تومان به خانواه‌های کم‌برخوردار اهدا کرد.

تقدیر از مدیرعامل گل‌گهر

رحیم رضوی معاون فرماندار سیرجان در پایان ضمن تشکر از کلیه عوامل اجرایی این رزمایش کمک‌های مومنانه، خاطرنشان کرد: باید از مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برای تلاش و همراهی در طرح مواسات به ندای مقام معظم رهبری و رفع موانع تولید بر اساس شعار سال که تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است، تشکر و قدردانی کنیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.