پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
اهدای تندیس جشنواره تولید ملی، افتخار ملی به مدیرعامل فولاد هرمزگان
27 بهمن 1400 - 15:22
شناسه : 24718
در نوزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و دادستان کل کشور برگزار شد، شرکت فولاد هرمزگان به عنوان واحد برتر صنعتی در گروه ساخت فلزات اساسی معرفی و از مدیرعامل شرکت به جهت سخت‌کوشی و ارزش‌آفرینی، با اهدای تندیس و لوح سپاس جشنواره تقدیر به عمل آمد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در متن لوح سپاس عطالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان که در جشنواره تولید ملی، افتخار ملی کسب کرد، آمده است:

در سالی که با نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» مزین شده و مقارن با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب است، با استناد به رصد رشد عملکرد آن مجموعه با تقدیم لوح تقدیر و تندیس نوزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی سخت کوشی و ارزش آفرینی آن مجموعه محترم به مدیریت جنابعالی و همکاران تلاشگرتان را به عنوان واحد برتر صنعتی در گروه ساخت فلزات اساسی، تحسین نموده و ارج می‌نهیم. از خداوند متعال برایتان آرزوی توفیق خدمت و بهروزی مسالت می‌نماییم.

گفتنی است، نوزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس خانه صنعت، معدن و تجارت در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.