چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
اهدای تندیس ملی مدیریت مالی ایران به فولاد خوزستان
02 بهمن 1400 - 11:36
شناسه : 23415
دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور عضو شورای پول و اعتبار، رییس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصاد و دارایی، رییس سازمان مالیاتی کشور رییس انجمن مدیریت مالی ایران و جمعی از مدیران شرکت‌ها، ۲۸دی ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی اجلاس سران انجام شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شمس‌الدین حسینی عضو شورای پول و اعتبار در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، اظهار داشت: تسهیل صدور برخی از مجوزهای کسب و کار بین دولت و مجلس در دستور کار است و امیدواریم در آینده صدور مجوز کسب کار تسهیل شده تا رونق بیشتری در کشور ایحاد شود.

وی ضمن تاکید بر بازآفرینی نظام بانکی، افزود: در حوزه نظام مالی به یک نگاه یکپارچه که متناسب با واقعیت‌های اقتصاد ایران باشد، نیاز داریم و باید نظام مالی را بازآفرینی کنیم و انباشت سرمایه را افزایش دهیم.

سرمایه‌گذاری خارجی مسیری روشن برای اقتصاد ایران

هادی قوامی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصاد و دارایی، گفت: ترازنامه اقتصادی ایران باید معماری شود. یکی از سرمایه‌گذاری‌هایی که به اقتصاد ایران کمک می‌کند، سرمایه‌گذاری خارجی است و باید نظام بانکی کشور یک زبان مشترک به وجود بیاورد که سرمایه‌گذاری در آنجا تسهیل شود.

براساس این گزارش، جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت‌های حائز رتبه به صورت سالانه اعطا می شود. مسعود آراسته رییس دفتر اداری، گزارشات و خدمات مالی، محمدشفیع شریعت رییس حسابداری فروش، روح اله خرم پور رییس حسابداری خرید خدمات و کارکنان و سامان زنگنه رییس امور ضمانت نامه‌ها به نمایندگی از شرکت فولاد خوزستان در همایش یاد شده شرکت نمودند و مسعود آراسته تندیس سیمین این همایش را به نمایندگی از مدیرعامل فولاد خوزستان دریافت نمود.

گفتنی است، اهداف اصلی جایزه ملی مدیریت مالی ایران، حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان برای دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در شاخص‌های مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.