چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
انتخاب ناصر تقی‌زاده به عنوان مرد سال فولاد
13 بهمن 1399 - 10:19
شناسه : 6139
در همایش استیل پرایس اعلام شد؛ در هفتمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس از ناصر تقی‌زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و عضو هیات مدیره بعنوان مدیر توسعه‌گرا در حوزه معدن و صنایع فولادی تجلیل و جایزه مرد سال فولاد به ایشان اهدا شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در هفتمین کنفرانس بین‌المللی استیل پرایس ضمن تشکر از ناصر تقی‌زاده، از این مدیر با سابقه و توسعه‌محور فولاد کشور، تقدیر صورت گرفت.

لازم به توضیح است که ناصر تقی‌زاده متولد ۱۳۳۶ و دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه شهید باهنر کرمان است. وی ۴۲ سال از عمر خود را وقف خدمت به کشور کرده و در سازمان‌ها و نهادهای متعددی همچون بنیاد امور مهاجرین جنگ تحمیلی، جهاد سازندگی و جهاد دانشگاهی فعالیت داشته است.

علاوه بر این، مدیریت امور اقتصادی استانداری کرمان، مدیریت صنایع سنگین استان کرمان، فرمانداری بم، مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و گل‌گهر، همچنین مجری پروژه آلومینا خلیج‌فارس و مدیر فولاد شاهین بناب آذربایجان، جزو مهم‌ترین پست‌ّهایی است که در کارنامه ایشان مشاهده می‌شود. ناصر تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، از پیشگامان پروژه ملی انتقال آب خلیج ‌فارس به مناطق مرکزی ایران است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.