سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
اهمیت نقش رسانه در مانع‌زدایی از تولید
08 خرداد 1401 - 15:54
شناسه : 28500
کارگروه اطلاع‌رسانی شرکت‌های پیشران پیشرفت ایران با حضور مدیران روابط عمومی هفت هلدینگ بزرگ اقتصادی کشور تشکیل جلسه داد.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، نشست هم‌اندیشی کارگروه اطلاع‌رسانی پیشرانان پیشرفت ایران به منظور هماهنگی در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های پیش رو و ارائه گزارش شرکت‌ها و ارزیابی کارهای انجام شده در تاریخ هفتم خرداد ماه با حضور دبیر گروه پیشرانان و اعضای کارگروه یاد شده، برگزار شد.

در این جلسه، گزارش مهم‌ترین اقدامات انجام شده توسط هر یک از شرکت‌های هفتگانه در معرفی و گزارش عملکرد پروژه‌های پیشران ارائه شده و برای انجام بهتر امور، پیشنهادات اعضا، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. دبیر گروه پیشرانان پیشرفت ایران، ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده، بر لزوم هم‌افزایی، استفاده از ظرفیت‌های گروه و حرکت بر مبنای هم‌فکری و برنامه‌ریزی در اطلاع‌رسانی تاکید کرد.

مهدی سدیدی با اشاره به اهمیت و گستردگی حرکت پیشرانان و عزم ویژه دولت در رفع موانع و پشتیبانی از آن، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری عظیم هفت هلدینگ مطرح بخش خصوصی در قالب اجرای ۴۸ پروژه بزرگ ملی با شرایط فعلی، قدم بزرگی است که به همت جمعی برداشته شده و اطلاع‌رسانی درست، آگاهانه و متناسب با این حرکت، می‌تواند باعث ترویج روحیه خودباوری، امید و ارتقا سرمایه اجتماعی در کشور باشد.

وی افزود: خوشبختانه سرعت انجام کارها در سایه هماهنگی مدیران عامل شرکت‌ها، مجریان پروژه‌ها و بخش‌های مختلف حاکمیت برای پیشبرد این حرکت ملی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و انتظار می‌رود با همت مدیران روابط عمومی شرکت‌ها و به ویژه همراهی و همدلی رسانه‌ها بتوانیم شاهد اثرگذاری بیشتر کار و انعکاس بهینه تلاش‌های انجام شده باشیم.

شایان ذکر است که دبیر گروه پیشرانان پیشرفت ایران همچنین بر نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در توسعه همه‌جانبه کشور و لزوم احیای نقش آن‌ها در مانع‌زدایی از تولید و همچنین اهمیت نوآوری در پیشبرد برنامه‌های اطلاع‌رسانی تاکید کرد. طی برگزاری جلسه کارگروه اطلاع‌رسانی پیشران پیشرفت ایران، مدیران روابط عمومی شرکت‌های فولادمبارکه، ملی صنایع مس ایران، هلدینگ خلیج فارس، چادرملو، گل‌گهر، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و نفت و گاز پارسیان حضور داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.