سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
اولویت فولادهرمزگان توجه به معیشت کارکنان است
08 خرداد 1400 - 10:49
شناسه : 12978
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ضمن بازدید از واحد تولید آهن‌اسفنجی، از از تلاش کارکنان فولاد هرمزگان به خصوص معاونت بهره‌برداری و واحد احیا مستقیم در کسب دو رکورد تولید پیاپی فروردین و اردیبهشت ماه با اهدای گل قدردانی و اظهار امیدواری کرد که این رکوردها همچنان تداوم داشته باشد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، اظهار داشت: تلاش داریم در واحد احیا مستقیم با افزایش ریت تولید و کاهش توقفات، تولید آهن‌اسفنجی را طی سال جاری به یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن برسانیم که ۷۰ هزار تن بیشتر از ظرفیت اسمی این واحد است. 

‎وی افزود: بوسه بر بازوان توانمند شما عزیزان می‌زنیم و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش شما عزیزان، هر روز شاهد شکوفایی و رشد فولاد هرمزگان باشیم و به عنوان نگینی در سطح کشور بدرخشیم.

‎مدیر عامل فولاد هرمزگان با تاکید بر توسعه این شرکت در کنار بهبود معیشت کارکنان، گفت: اینجانب از ابتدای حضور در این مجموعه بر پیشرفت، توسعه و شکوفایی فولاد هرمزگان تاکید کرده‌ام و بر این باور هستم که با داشتن نیروی انسانی و مدیران جوان و با تجربه و در کنار برنامه‌هایی که در دستور کار شرکت قرار دارد، می‌توانیم روز به روز شاهد رشد و شکوفایی مجموعه قرار گیریم.

‎معروفخانی در تشریح بهبود معیشت کارکنان و پیمانکاران، بیان کرد: پاداش‌های نقدی و غیرنقدی مجموعه برای پیمانکاران با کارکنان رسمی ما به یک سطح خواهد رسید و پیگیر این موضوع خواهم بود که فرقی بین پاداش‌های پرداختی آن‌ها نباشد و از همه در یک سطح تقدیر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این پاداش‌ها شامل پاداش‌های تولید، رکورد و هدایای مناسبتی است. معتقدیم همكاران سخت‌کوش پیمانکار همانگونه که در کنار عزیزان رسمی در حال تلاش و تولید هستند، می‌بایست از پاداش‌های یکسانی نیز برخوردار شوند.

گفتنی است، انگیزه بالای کارکنان و کارگران بسیار خونگرم و پرتلاش و دلسوزی که در این شرایط آب و هوایی از جان و دل مایه می‌گذارند، مجموعه را بیش از گذشته  مصمم می‌کند که در کنار کار، تولید و طرح‌های توسعه ای، در راستای رسیدگی به معیشت این عزیزان قدم‌های بیشتری برداریم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی فولاد هرمزگان در کشور باشیم و این مجموعه همچون نگینی درخشان در منطقه بدرخشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.