پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
اولویت پیشگیرانه سرلوحه کار اچ‌اس‌ئی نفت خزر است
02 شهریور 1400 - 10:50
شناسه : 16567
رییس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت نفت خزر گفت: این شرکت اولویت پیشگیرانه را سرلوحه فعالیت‌های واحد اچ‌اس‌ئی خود قرار داده است و به این منظور، بازرسی‌های ایمنی، ممیزی‌ها و آموزش اچ‌اس‌ئی کارکنان به‌طور مستمر دنبال می‌شود.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مسعود قاسمی رییس بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست شرکت نفت خزر، اظهار داشت: نفت خزر در تهیه و تدوین الزام‌های اچ‌اس‌ئی صنعت نفت پیشگام بوده و زمینه‌های لازم برای اجرای این دسته از الزام‌ها ایجاد شده است. نظام مدیریت یکپارچه اچ‌اس‌ئی شرکت نفت خزر با ایجاد بستر فرهنگی خلاق، نگرشی نو و نظام‌مند به تبیین تاثیر متقابل عوامل بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست پرداخته و از این طریق نواقص، مخاطره‌های بالقوه، حوادث و مشکلات را به‌طور نظام‌مند ارزیابی کرده است و روش‌های مبتنی بر پیشگیری را ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اولویت پیشگیرانه سرلوحه فعالیت‌های این واحد است، افزود: ما همیشه به‌دنبال آن هستیم تا موارد ناایمن را قبل از وقوع حادثه شناسایی کنیم، از این رو برای فراهم کردن شرایط ایمن، بازرسی‌های ایمنی و تجهیزات آتش‌نشانی، ممیزی‌ها و آموزش اچ‌اس‌ئی کارکنان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

رییس بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست شرکت نفت خزر، گفت:  پایش و غربالگری همه کارکنان برای اعزام به سکوی ایران امیرکبیر و شناورهای کاسپین از سوی بهداری منطقه عملیاتی و نظارت واحد اچ‌اس‌ئی و انجام آزمون سریع تشخیص بیماری کرونا، بازدید از چاه اکتشافی گرگان ۳ و گرگان ۳A ، تهیه گزارش و ارائه موارد نبود انطباق، همچنین بررسی تفاهم‌نامه همکاری در شرایط اضطرار شرکت‌های واقع در پس‌کرانه شرقی دریای خزر برای تمدید تفاهم‌نامه و ارائه پیشنهادهای لازم از مهم‌ترین اقدام‌های واحد اچ‌اس‌ئی در منطقه عملیاتی خزر است.

قاسمی در پایان با اشاره به قدرت سرایت‌پذیری بسیار بالای ویروس کرونای دلتا، خاطرنشان کرد: ضمن رعایت کامل اصول بهداشت فردی و همکاری با بخش‌های متولی در اجرای دستورعمل‌های مبارزه با ویروس کرونا از حضور در اماکن پرازدحام پرهیز کنند و در صورت بروز کسالت و هرگونه تغییر وضعیت جسمی مرتبط با علائم بیماری از طریق مراکز درمانی مستقر در منطقه عملیاتی خزر و همکاران ستادی نیز با مرکز تلفن بیمارستان نفت تهران با شماره ۱۵۱۱ برای دریافت خدمات درمانی لازم تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.