سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
اول هفته‌ای خوش برای بورس
03 مهر 1400 - 13:57
شناسه : 18247
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه بعد از پشت سر گذاشتن دو هفته نزولی، امروز روند صعودی به خود گرفت و شاخص کل بورس بیش از ۳۵ هزار واحد افزایش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه با ۳۵ هزار و ۶۵۲ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۲۲ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۷۴۴۱ واحد افزایش به رقم ۴۲۲ هزار و ۹۴۱ واحد رسید. معامله‌گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۶۰ هزار و ۷۲۵ میلیارد ریال انجام دادند.

۳۱۸ نماد بورسی مثبت و ۷۶ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها فولادمبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل‌گهر، گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۲۹۳ واحد افزایش در رقم ۲۰ هزار و ۸۵۷ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۹۴۰ هزار معامله به ارزش ۱۸۷ هزار و ۷۲۱ میلیارد ریال انجام دادند. در این بازار همچنین ۱۶۹ نماد مثبت و ۸۹ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه‌گذاری صبا تامین و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.