سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
اوپک پلاس ناجی صنعت نفت
30 خرداد 1400 - 11:33
شناسه : 14002
در نهمین نشست فنی کشورهای اوپک و غیراوپک حاضر در توافقنامه همکاری (DoC) که روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، دبیرکل اوپک گفت: فعالیت‌های اوپک پلاس در دوران همه‌گیری ویروس کرونا توانست صنعت نفت را نجات دهد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، این نشست در سال تنها دو بار برگزار می‌شود زمینه را برای گفت‌وگوی شرکت‌کنندگان در توافق همکاری در خصوص تحولات بازار نفت و موضوع‌های مختلف فنی مربوط به بخش انرژی فراهم می‌کند.

گفتنی است، در نشست روز پنجشنبه به بررسی ارزیابی تقاضا و عرضه نفت خام، توازن بازار، شرایط بازار نفت پس از همه‌گیری ویروس کرونا و تاثیر تصمیم‌های گرفته شده در توافقنامه همکاری طی بازگرداندن تعادل و ثبات به بازار جهانی نفت پرداخته شد.

محمد سانوسی بارکیندو دبیرکل اوپک با قدردانی از شرکت‌کنندگان در توافقنامه همکاری، اظهار داشت: تلاش‌های مشترک ما برای ایجاد توازن در بازار از طریق محدودیت داوطلبانه تولید همچنان بسیار موثر است.

وی افزود: از همه کشورهای شرکت‌کننده در توافقنامه همکاری می‌خواهم حرکت مثبتی را که تا امروز ایجاد کرده‌ایم حفظ و به‌طور کامل به سهمیه کاهش تولید خود پایبند باشند.

دبیرکل اوپک در پایان با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا خاطرنشان کرد: از طریق فعالیت‌های مشترک و موثر خود توانستیم در دورانی که صنعت به کمک نیاز داشت، حمایت کنیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.