سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
اکسین به راحتی می‌تواند برابر با شرکت‌های بزرگ فولادی کشور سوددهی داشته باشد
04 دی 1399 - 7:29
شناسه : 3951
جلسه کمیته راهبری فولاد اکسین خورستان طبق برنامه تعیین شده با حضور مدیرعامل و دیگر مدیران ۳ دی ماه در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از روابط عمومی شرکت اکسین، در ابتدای این جلسه امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت ضمن تقدیر از زحمات همه مدیران و کارکنان در رابطه با چندین مورد مرتبط با اکسین نکاتی را بیان کرد، وی گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و جلسات برگزار شده با مقام عالی وزارت پیش بینی بر این است که دی ماه سال جاری موضوع پیمانکار پروژه فولاد سازی اکسین مشخص شود و امیدواریم قبل از خاتمه سال عملیات اجرایی این پروژه که از اهمیت بسیار بالایی در تداوم تولیدات و بقا اکسین برخوردار است، آغاز شود.
وی گفت، در بحث آموزش کارکنان نیز می بایست با توان بیشتری اقدام کنیم، چرا که پویایی یک سازمان منوط به آموزش کارکنان است. تربیت تفکر پژوهش محوری در سازمان موجب می شود که کارکنان همیشه در حال نوآوری و اجرای طرح های جدید جهت بهره وری بیشتر باشند.
مهندس ابراهیمی در ادامه از موضع تبدیل وضعیت کارکنان گفت، بحث تبدیل وضعیت کارکنان که همواره مورد توجه مدیران عامل و اعضا هیات مدیره قبلی نیز بوده در برنامه های پیش روی شرکت می باشد. در این باره گزارشات توجیهی لازم جهت تبدیل وضعیت کارکنان به سهامدارن محترم ارائه گردید و خوشبختانه به بخش هایی خوبی رسیدیم، امیدوارم با همراهی سهامداران محترم این اتفاق خوب در آینده نزدیک نیز محقق شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر پیشگیری از اشاعه فرهنگ شایعه افکنی در سازمان تاکید کرد و گفت، حال خوب اکسین نتیجه مشارکت، همدلی و همفکری همه کارکنان بوده که امروز در گزارشات تولیدی و مالی شاهد نتایج آن هستیم، بنابراین مدیران می بایست به عنوان الگو همواره در ایجاد محیط سالم برای کارکنان کوشا باشند تا این فرهنگ مشارکت دچار خلل نگردد، حواشی بیرون نباید بر محیط داخل شرکت تاثیر بگذارد، لذا باید در این باره مراقبت بیشتری داشته باشیم، بی شک افرادی که به شایعات دامن می زنند به دنبال منافعی هستند که تاثیر آن بر تولید ما اثر گذار است.
مدیر عامل شرکت در پایان سخنان خود گفت، امیدوارم با همین روحیه همدلی و همبستگی تا پایان سال تولید ۸۰۰ هزار تن ورق فولادی، ۲۰۰۰ میلیار د سود، ۲۵۰ هزار مواد اولیه که در استراتژی های شرکت نیز تعریف شده و دیگر موارد نظیر تبدیل وضعیت کارکنان، طرح طبقه بندی مشاغل و غیره محقق شود.
در ادامه جلسه کمیته راهبری مدیران سایر واحدها گزارشات عملکرد خود را طبق نقشه استراتژیک شرکت ارائه کردند و در خاتمه نیز به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با ارائه لوح سپاس از سوی مدیر عامل شرکت از کادر درمان و بهداشت شرکت تقدیر به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.