چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
ایجاد اشتغال با توسعه مجتمع فولاد گیلان
11 خرداد 1400 - 12:05
شناسه : 13209
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان مطرح کرد؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، مجتمع فولاد گیلان را اولین و بزرگ‌ترین صنعت فولادی خصوصی کشور معرفی کرد و گفت: با توسعه کارخانه فولاد گیلان زمینه اشتغال بیش از یک‌ هزار و ۵۰۰ نفر درمجموع به‌صورت مستقیم فراهم‌شده است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، فرهاد دلق‌پوش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد گیلان با بیان اینکه توسعه کارخانه‌های گیلان یکی از اهداف سازمان صمت در این استان است، اظهار داشت: گیلان دارای شهرک‌های صنعتی و کارخانه‌های بسیار زیادی است که برخی از این کارخانه‌ها به دلایلی توسعه آن متوقف‌شده است لذا یکی از اهداف دولت و سازمان صنعت، معدن و تجارت توسعه کارخانه‌های گیلان است.

وی مجتمع فولاد گیلان اولین و بزرگ‌ترین صنعت فولادی خصوصی کشور معرفی کرد و افزود: این شرکت بدون سرمایه‌گذاری دولتی توانسته است، ورق‌های فولادی را به دو روش نورد سرد و گرم و اخیرا نیز با پوشش فلز روی (گالوانیزه) ۵۰ درصد نیاز کشور را تامین کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بالقوه کارخانه‌های گیلان در ایجاد اشتغال استفاده شود، گفت: با توسعه کارخانه فولاد گیلان زمینه اشتغال بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر درمجموع به‌صورت مستقیم را فراهم‌ کرده‌ایم.

دلق‌پوش در پایان با امیدواری نسبت به وسعه تولید ورق‌های گالوانیزه کارخانه فولاد گیلان، خاطرنشان کرد: طرح توسعه تولید ورق‌های گالوانیزه این شرکت با ایجاد اشتغال جدید به تعداد ۳۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و سرمایه‌گذاری بالغ بر و یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تا تیرماه ۱۴۰۰ راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.