سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر در کارخانه طلای هیرد
17 خرداد 1400 - 15:55
شناسه : 13387
سرمایه‌گذار کارخانه طلای هیرد در بازید از معدن و طرح فراوری طلای هیرد که با همراهی استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان و فرماندار خوسف صورت گرفت، گفت: پیش بینی می‌شود با سرمایه‌گذاری حدود سه هزار میلیارد ریالی در واحد فراوری معدن طلای هیرد، زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۲۰۰ نفر در این واحد فراهم شود.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید ملانوری‌ استاندار خراسان جنوبی در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های معدنی در استان، اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت‌های منحصر به فرد در حوزه معدن است که باید به سرمایه‌گذاران معرفی شود.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شرکت تهیه و تولید در استان، افزود: حضور شرکت‌های بزرگ معدنی در استان و اقدامات‌ انجام شده در حوزه زیرساخت سبب ایجاد رغبت در بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه معدنی استان می‌شود. علاوه بر این تمام مجموعه‌های دولتی نیز برای رفع موانع و مشکلات پیش روی این حوزه پای کار هستند.

احداث طرح فراوری و استحصال طلای هیرد

امیر هوشنگ متولی سرمایه‌گذار کارخانه طلای هیرد در این بازدید، گفت: معدن طلای هیرد با ذخیره قطعی حدود پنج میلیون تن کانسنگ طلا در ۱۴۰ کیلومتری مرکز استان در حال فعالیت است که همزمان طرح فراوری و استحصال طلا نیز در جوار این معدن در دست احداث قرار دارد.

وی ادامه داد: استخراج اسمی سالانه این معدن یکصد هزار تن کانسنگ طلا و ظرفیت تولید سالانه‌ی طرح استحصال طلای آن ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا است.

سرمایه‌گذار کارخانه طلای هیرد در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با سرمایه‌گذاری حدود سه هزار میلیارد ریالی در واحد فراوری این معدن، زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۲۰۰ نفر در این واحد فراهم شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.