جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
افتتاح پروژه بزرگ گذر-معدن در تهران
15 بهمن 1399 - 15:17
شناسه : 6385
شهردار منطقه 6 تهران خبر داد: شهردار منطقه 6 تهران با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با خانه معدن ایران گفت: به زودی پروژه بزرگ فرهنگی گذر-معدن در خیابان سمیه تهران (محل معادن شن و ماسه پایتخت) راه‌اندازی می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، تورج فرهادی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه با خانه معدن ایران اظهار داشت: با توجه به حضور وزارت صمت در خانه معدن در محدوده خیابان سمیه، ایجاد گذر معدن مورد توجه قرار گرفته است که البته موضوع تازه‌ای نیست و درگذشته نیز چندین بار مطرح شده بود.

وی  با اشاره به اینکه گذر معدن یک خیابان-موزه را برای شهروندان ایجاد می‌کند، گفت: تلاش می‌کنیم که تا قبل از عید این گذر معدن به بهره‌برداری برسد.

شهردار منطقه ۶  تهران بیان کرد: امیدواریم هر چه زودتر مشاوران مربوطه تعیین و اقدامات لازم را انجام دهند.

فرهادی به معادن شن و ماسه در منطقه ۱۸ تهران اشاره کرد و بیان داشت: این معادن زمینی با حدود ۴۵۰ هکتار، فرصت بی‌نظیری را برای شهر به حساب می‌آیند.

وی افزود:‌ قرار بر آن بود که یک پروژه با مشارکت فرهنگی، تجاری و خدماتی در این زمین ۴۵۰ هکتاری راه‌اندازی شود. شهردار منطقه ۶ تهران در پایان خاطرنشان کرد: این محدوده، ضمن ایجاد ظرفیت مناسب برای شهروندان تهرانی‌، به عنوان یک فرصت بین‌المللی به‌شمار می‌آید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.