پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
ایجاد ۱۵۰۰ فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
13 اردیبهشت 1400 - 13:36
شناسه : 11667
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس خبر داد؛ مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس، گفت: در سال گذشته ایجاد یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید را متعهد شده بودیم که با تلاش جمعی این مساله تحقق یافت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌ فارس فرارسیدن هفته‌ی کار و کارگر را به تمام زحمت‌کشان ایران اسلامی به‌ویژه کارگران شاغل در منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج‌فارس تبریک گفت و اظهار داشت: برای رسیدن به جهش تولید و دستیابی به پیشرفت اقتصادی، کارگر یکی از ستون‌های اصلی است چراکه توجه به نیروی انسانی تضمین آینده‌ی یک مجموعه‌ خواهد بود.

وی میزان اشتغال‌زایی تعهد شده از سوی منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌ فارس در سال گذشته را یک هزار و ۵۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: در سال گذشته توانستیم تعهدات داده شده، برای ۹ هزار و ۴۶۱ نفر ایجاد اشتغال کنیم که این امر از رونق کار و تلاش در منطقه حکایت دارد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌ فارس در ادامه ضمن بیان اینکه در سال گذشته قریب به هشت هزار و ۶۰۰ نفر از جویندگان کار به صنایع مستقر در این منطقه معرفی شده‌اند، گفت: در این برهه‌ی زمانی سه هزار و ۳۱۱ بازدید نیز از شرکت‌های پیمانکاری به عمل آمد تا شاهد تشدید نظارت‌ها در اجرای دقیق مقررات حاکم بر کار و اشتغال باشیم.

خلج طهرانی در خصوص تعداد شکایات ثبت‌شده در واحد کار و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌ فارس، عنوان کرد: امسال تعداد شکایات نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است و از ۲۵۱ مورد شکایت سال گذشته به ۱۱۲ مورد شکایت در امسال رسیده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام همکارانم به‌ویژه کارگران خدوم شاغل در منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج‌ فارس که در شرایط خاص به‌تبع شیوع ویروس کرونا همچنان در حال کار جهادی هستند، کمال تشکر و قدردانی دارم و امیدواریم ماموریت سنگینی را که در ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای حرکت در مسیر صحیح فرایند تولید بر دوش داریم، به‌خوبی انجام دهیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.