چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
ایجاد ۸۰۰ فرصت شغلی در شهرک صنعتی اهواز
24 بهمن 1400 - 13:43
شناسه : 24588
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره پنج اهواز گفت: طرح توسعه فولادسازی در شهرک شماره پنج صنعتی اهواز، ۸۰۰ فرصت شغلی فراهم می‌کند.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره پنج اهواز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: شرکت فولاد آتیه خلیج فارس سرمایه‌گذاری ۱۵ هزار میلیارد ریالی در شهرک صنعتی پنج اهواز در دست انجام دارد که راه‌اندازی کامل آن منجر به تحول بسیار خوبی در منطقه خواهد شد.

وی افزود: در بحث زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی خوزستان مشکلی وجود ندارد و شرایط برای سرمایه‌گذاری در این شهرک‌ها مهیا است، اما کمبودهایی در بحث امکانات زیربنایی مثل خطوط آب و برق و … به صورت جزیی وجود دارد که در حال حل این مسایل هستیم تا شرایط برای سرمایه‌گذاران به طور کامل مهیا شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا شرایط شهرک اهواز پنج برای حضور سرمایه‌گذاران متعدد فراهم شود و تا چهار ماه آینده شاهد تکمیل زیرساخت‌های این شهرک خواهیم بود.

گفتنی است، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران روز دوشنبه در دومین روز سفر خود به خوزستان از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی سه، چهار و پنج اهواز دیدن کرد و ۱۵۶ واحد تولیدی و عمرانی در این شهرک‌ها را به بهره‌برداری رساندند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.