پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
ایدرو ۲۳ طرح صنعتی در حال اجرا دارد
14 فروردین 1400 - 9:55
شناسه : 9537
رییس هیات عامل ایدرو: معاون وزیر و رییس هیات عامل ایدرو در مراسم رونمایی از طرح‌های ملی وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور رییس جمهور و وزیر صمت با اشاره به طرح‌های در دست اقدام ایدرو، گفت: ایدرو به عنوان نخستین سازمان توسعه کشور با بیش از نیم قرن سابقه در توسعه صنعتی، هم‌اکنون ۲۳ طرح صنعتی با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوت با سرمایه‌گذاری ۴۵ هزار میلیارد تومانی را در دست اجرا دارد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محسن صالحی‌نیا معاون وزیر و رییس هیات عامل ایدرو، اظهار داشت: با توجه به شعار سال و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی از آن، رسالت این سازمان بیش از پیش مهم و سنگین تلقی شد که نیازمند مساعدت و همکاری کلیه بخش‌های مربوطه است.

وی افزود: طرح تولید بیو اتانول سوختی و طرح تولید ممبران‌های مورد نیاز آب شیرین‌کن در مناطق محروم کرمانشاه و ایلام، از جمله طرح‌های این سازمان است که تا پایان همین دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس هیات عامل ایدرو گفت: در حوزه سیاست‌گذاری و توسعه صنعت خودرو طی سال گذشته، علی‌رغم همه مشکلات موجود، ایدرو موفق به اجرای برنامه تولید خودرو به تعداد حدود یک میلیون دستگاه اعم از سبک و سنگین شده است که با اتخاذ تدابیر لازم برای سال جاری، این میزان با رقم حدود ۲۵ درصد افزایش در دستور کار قرار دارد. آمار سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸، نشان از رشد ۲۰ درصدی تولید می‌دهد.

صالحی‌نیا بیان کرد: با وجود محدودیت‌های بین‌المللی و شرایط کرونا، روند توسعه برندهای تولید خودرو و تعمیق ساخت داخل در کنار استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، دستاوردهای نوینی به ارمغان رسید.

وی در پایان از رییس جمهور درخواست کرد که در خصوص بازگشت منابع حاصل از واگذاری‌ واحدهای این سازمان با اولویت در مناطق محروم، مساعدت لازم صورت پذیرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.