سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ایران در جایگاه دهمین تولیدکننده فولاد ایستاد
03 آذر 1400 - 14:22
شناسه : 20922
مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران؛ مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت: علی‌رغم رشد تولید فولاد در کشور، برخی از بخش‌ها مانند معادن همگام با این شرایط رشد نکرده‌اند. لذا برای رسیدن به افق 1404 در حوزه زیرساخت صنعت فولاد، به بیش از 10 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری نیاز است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد آقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران امروز در نشست چشم‌انداز فولاد ایران، فرصت‌ها وچالش‌ها، اظهار داشت: در حوزه ریل و راه‌آهن نیاز داریم که سه هزار کیلومتر به صنعت ریلی کشور اضافه شود تا بتوانیم مشکلات صنعت فولاد را رفع کنیم؛ در طی سال‌های گذشته به طور متوسط سالانه کم‌تر از ۲۵۰ کیلومتر توسعه ریلی داشته‌ایم.

وی افزود: به دلیل مشکلات موجود در حوزه برق و گاز، صنایع معدنی در این مسئله ورود کرده‌اند تا بتوانند ظرفیت بزرگی برای کشور ایجاد کنند، البته در این بخش نیز نگرانی‌های برای مساله گاز وجود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در پایان خاطرنشان کرد: با رشدی که در صنعت فولاد طی ۱۰ سال گذشته اتفاق افتاده، ایران به رتبه دهم تولید این صنعت در دنیا رسیده است و توانست در جمع بزرگان این صنعت قرار گیرد. در همین راستا هدف ایران در سال ۱۴۰۴ تولید ۵۵ میلیون تن فولاد و قرار گرفتن در رتبه هفتم تولید جهانی است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.