جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
ایساتیس در زنجیره تولیدات چادرملو
07 شهریور 1400 - 12:46
شناسه : 16729
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که همواره در پی ایجاد ارزش افزود برای روند فعالیت‌های معدنی و صنعتی خود است با ارائه چندین طرح صنایع پائین‌دستی فولاد و اخذ مجوزهای لازم از جمله کارخانه تولید ورقه‌های آلیاژی، اکنون گام را فراتر گذاشت و با مشارکت در خرید یک واحد تولید لوازم گرمایشی و سرمایشی، حلقه‌ای دیگر به زنجیره تولیدات خود افزود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر تقی‌زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مراسم واگذاری گروه صنعتی ایساتیس به سهامدارن جدید، با اشاره به ضرورت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو یکی از شرکت‌های موفق در عرصه اقتصادی کشور به شمار می‌آید، لذا ما مکلف هستیم نه تنها از سرمایه‌های سهامداران حقیقی و حقوقی خود صیانت کنیم؛ بلکه نهایت تلاش خود را برای به گردش درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور و رونق کسب و‌کارها به عمل آوریم. بر این اساس با درخواست مقامات و مسئولان استان برآن شدیم گروه صنعتی ایساتیس را  مجدد احیاء کنیم. با این اقدام علاوه بر محقق ساختن استراتژی ایجاد ارزش در مجموعه چادرملو گامی عملی در مسیر رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی برداشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اجرای ده‌ها پروژه صنعتی و زیربنایی را به ارزش ۷۰۰ هزار میلیارد ریال در دستور کار داریم و انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های اجرای استان که تاکنون نیز بسیار ارزنده بوده است، این طرح‌ها در یزد به اجرا درآیند.

گفتنی است، با توجه به بروز مشکلات ناشی از افزایش قیمت ارز، تشدید تحریم‌ها و نبود مواد اولیه، گروه صنعتی ایساتیس تولیدکننده پکیج شوفاژ دیواری، رادیاتورهای پانلی، حوله‌ای و کولرگازی اسپلیت از حدود دو سال پیش قادر به ادامه فعالیت نشد و در نتیجه با توقف تولید عملا این واحد نوپا و مدرن صنعتی در یزد که از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است، به مرز ورشکستگی و تعطیلی کامل کشیده شد. اما  این مجموعه صنعتی با مشارکت و سرمایه‌گذاری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، شرکت آسفالت طوس و شرکت شهداب یزد از خطر تعطیلی و بیکاری حدود ۴۵۰ نیروی کار رها شد.

در ادامه این مراسم، امام جمعه، استاندار و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از از تلاش‌ها و اقدامات اثر بخش شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اقتصاد یزد و نگاه توسعه‌گرای ناصر تقی‌زاده و اذعان به اثر بخش بودن این اقدامات در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی، بر تداوم حمایت‌های خود از سرمایه‌گذاری‌های تولیدی و طرح‌های زیربنایی چادرملو در استان یزد تاکید کردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.