سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ایمپاسکو، سزاوار بین‌المللی شدن است
13 مرداد 1400 - 10:48
شناسه : 15786
رییس هیات عامل ایمیدرو: رییس هیات عامل ایمیدرو در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه ایمپاسکو، گفت: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به عنوان بازوی اجرایی ایمیدرو، قابلیت تبدیل شدن به یک برند بین‌المللی را دارد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو در این جلسه اظهار داشت: طی سال‌های اخیر، جهش مطلوبی در حوزه تولید، توسعه و درآمدزایی در بخش معدن صورت گرفته و نقش شرکت‌های تابعه ایمپاسکو نیز در این زمینه، قابل توجه است.

وی افزود: ایمپاسکو در مسیری قرار گرفته است که می‌تواند به یک هلدینگ معدنی نیرومند و حتی یک برند بین‌المللی در سطح دنیا تبدیل شود. از این رو، انتظار ما از شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، متفاوت از سال های گذشته بوده و این شرکت باید به صورت سازمان یافته‌تر نسبت به گذشته، مسیر رشد را در پیش بگیرد.

ضرورت توجه به بخش پژوهش

رییس هیات عامل ایمیدرو توجه ویژه به بخش پژوهش را در اولویت برنامه کاری سال ۱۴۰۰ شرکت تهیه و تولید مواد معدنی عنوان کرد، گفت: همزمان با موضوع اکتشاف به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی ایمپاسکو، باید موضوع پژوهش نیز مورد توجه بیشتر قرار گیرد. لذا با توجه به اهمیت بالای این بخش برای توسعه، ایمیدرو حمایت‌های لازم را برای توسعه بخش پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی به عمل خواهد آورد.

جعفری در پایان با اشاره به هدایت و تثبیت سرمایه‌گذاری در مناطق محروم به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های ایمپاسکو طی سال جاری، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود امسال نیز همانند گذشته، شاهد عملکرد مثبت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در مناطق معدنی محروم باشیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.