سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
ایمیدرو در تکاپو برای تسریع در طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس
21 اسفند 1400 - 8:59
شناسه : 25625
رییس هیات عامل ایمیدرو در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب تصفیه شده به صنایع گفت: این سازمان همه تلاش خود را برای بهره‌برداری سریع‌تر از طرح ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب تصفیه شده به صنایع انجام می‌دهد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب تصفیه شده به صنایع، اظهار داشت: با اینکه در بخش ظرفیت و تولید فولاد و مس توسعه بیش از ۵۰ برابری داشته‌ایم، اما در حوزه زیرساخت، متناسب با این توسعه، رشدی حاصل نشده است.

وی افزود: طی سال‌های اخیر، ایمیدرو در حوزه زیرساخت اعم از آب، برق، گاز، و… فعال شده است و عملیاتی شدن طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس نیز از جمله این اقدامات بود.

منفعت مردم و صنایع از طرح

رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به مزایای طرح فاضلاب بندرعباس، گفت: اجرای این طرح هم برای مردم و هم برای صنایع منفعت دارد؛ چراکه شهروندان بندرعباس از بوی مطلوب فاضلاب خلاصی می‌یابند و آب تصفیه شده هم در صنایع استفاده خواهد شد.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: شهر بندرعباس زیبا به عنوان الگوی ملی و بین‌المللی گردشگری درست نیست، با معضل بوی بد فاضلاب مواجه باشد و شهروندان آن نیز آزار ببینند. همه شرکت‌های ذی سهم باید تلاش کنند طرح مذکور سریع‌تر به نتیجه برسید. البته در این طرح، شرکت‌های تابعه ایمیدرو در این منطقه، حمایت‌کننده و مشارکت‌کننده هستند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.