سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
بازار صادراتی فولاد کاوه جنوب کیش داغ شد
17 آذر 1399 - 10:17
شناسه : 2741
شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با نماد "کاوه" گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به 30 آبان ماه امسال خود را منتشر کرد که بر اساس آن میزان تولید در 8ماهه 99 ، 822هزارو718تن شمش بیلت بوده و صادرات این شرکت فولادی گوی سبقت را از فروش در بازار داخلی ربوده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از ایراسین، بر اساس اطلاعات منتشر شده میزان فروش ماهیانه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در آبان ماه امسال برابر با ۱۴,۵۲۴,۴۰۹ میلیون ریال بوده است که از این میزان فروش سهم بازار داخلی ۵,۶۳۱,۲۵۳میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز به میزان ۸,۸۸۹,۲۲۰میلیون ریال بوده است. همچنین مجموع درآمد ارائه خدمات نیز در یک ماهه آبان برابر با ۳,۹۳۶میلیون ریال شده است.
بیشترین میزان فروش داخلی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در آبان ماه امسال، شمش بیلت داخلی بوده است، به این ترتیب که از فروش ۵۶,۴۹۴تن از این محصول مبلغ ۵,۶۳۱,۲۵۳ میلیون ریال بدست آمده است.
همچنین بیشترین میزان فروش صادراتی این شرکت در هشتمین ماه امسال، شمش بیلت صادراتی بوده است که از فروش ۷۹,۸۷۶تن شمش بیلت، مبلغ ۸,۶۵۵,۸۷۵ میلیون ریال به ثبت رسیده است.
با نگاهی بر میزان فروش محصولات سرکت فولاد کاوه جنوب کیش از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه می‌بینیم این شرکت فولادی در مدت ۷ ماهه اول سال ۹۹ فروشی برابر با ۵۵,۴۸۴,۲۶۹میلیون ریال داشته است که از این میزان فروش سهم بازار داخلی کاوه برابر با ۲۲,۷۵۱,۵۸۲میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز به مقدار ۳۲,۶۷۱,۱۴۶میلیون ریال بوده است. همچنین مجموع درآمد ارائه خدمات نیز در مدت ۷ماهه اول ۹۹ به میزان ۶۱,۵۴۱میلیون ریال بوده است.
در این مدت نیز محصول پرفروش در بازار داخلی برای شرکت فولادکاوه جنوب کیش شمش بیلت داخلی بوده است که بخش عمده درآمد حاصل شده در این ۷ ماه از فروش ۳۳۶,۹۰۱تن شمش بیلت داخلی به دست آمده است. همچنین محصول پرفروش صادراتی این شرکت فولاد ساز نیز شمش بیلت صادراتی بوده است؛ به این شکل که از فروش ۳۷۹,۶۲۳تن از این محصول بخش عمده درآمد صادراتی این شرکت یعنی ۳۲,۵۳۹,۸۸۴میلیون ریال به دست آمده است. مجموع درآمد ارائه خدمات نیز در این مدت به میزان ۶۱,۵۴۱میلیون ریال شده است.
در مجموع می‌توان گفت شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه ۹۹، مبلغ ۷۰,۰۰۸,۶۷۸ میلیون ریال فروش داشته است که از این میزان سهم بازار داخلی ۲۸,۳۸۲,۸۳۵میلیون ریال و سهم بازار صادراتی ۴۱,۵۶۰,۳۶۶میلیون ریال بوده است. مجموع درآمد ارائه خدمات نیز طی مدت یادشده به میزان ۶۵,۴۷۷میلیون ریال شده است.
گفتنی است شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در ۸ ماهه ۹۹ آهن اسفنجی به میزان ۱,۱۴۱,۹۱۰تن آهن اسفنجی و ۸۲۲,۷۱۸تن شمش بیلت تولید کرده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.