سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
بازدید امروز انجمن معدن ایران از غرفه شرکت ملی مس
05 اسفند 1400 - 12:42
شناسه : 25056
اعضای انجمن معدن ایران امروز مورخ 5 اسفندماه از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه صنعت و معدن زاهدان بازدید کردند.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات،‌ در بازدید اعضای انجمن معدن ایران از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران، مجید عطایی پور رییس دانشکده معدن دانشگاه امیر کبیر و عضو هییت‌مدیره انجمن معدن ایران، افضل استاد دانشگاه آزاد و عضو هییت‌مدیره انجمن معدن ایران و اردوبادی عضو هییت‌مدیره انجمن معدن ایران از دستاوردهای شرکت ملی صنایع مس ایران بازدید به عمل آوردند.

در فرایند این بازدید، اعضای هییت‌مدیره انجمن معدن ایران از دستاورد‌های مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون مطلع شده و با ظرفیت‌های استخراج، فراوری و تولیدات مس هر مجتمع آشنا شدند.

نکته حائز اهمیت در این بین، اطلاع از نقش مجتمع‌های شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان یکی از پیشگامان پیشرفت ایران در سال جاری بود که با استقبال اعضای انجمن معدن مواجه شد.

در بخشی دیگر از این بازدید نیز دستاوردهای مدیریت آموزش شرکت مس در بخش های واقعیت افزوده و آموزش‌های مجازی مورد بازدید اعضا قرار گرفت که به اذعان حضار به عنوان خدمتی نوآورانه و پیشگامانه در عرصه صنعت شناخته شده و می‌تواند سرمشق دیگر مجتمع‌های صنعتی باشد.

همچنین این بازدید زمینه آشنایی بیشتر اعضا را با شرکت‌های تابعه شرکت ملی مس همچون «کانی مس»، «هلدینگ سرمایه‌گذاری سرچشمه» و «شرکت خدمات بازرگانی و فلزات غیرآهنی» فراهم نموده و خدمات پیشگامانه این مجموعه‌ها را به معرض نمایش درآورد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.