پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
بازدید دولتی‌ها از غرفه فولاد شرکت فولاد خوزستان
04 خرداد 1401 - 19:10
شناسه : 28295
سومین روز از نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران، با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در غرفه فولاد خوزستان همراه بود.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در سالن همایش‌های اجلاس سران طی نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران، اظهار داشت: معضلات بنیادی و اقتصادی بسیاری در کشور وجود دارد که کم‌تر به آن توجه شده است و برای نمونه، می‌توان به استقلال، عزت و هویت اشاره داشت که اگر به این موارد توجهی نشود، به خطر خواهیم افتاد.

وی افزود: باید موضوع خصوصی‌سازی و مردمی‌سازی را بدون رانت، به کاربلد این موضوع، واگذار کنیم و تلاش کنیم تا اقتصاد مردمی شود؛ شفافیت، هوشمندسازی، مردمی‌سازی مهم‌ترین ویژگی‌های حکم‌رانی هستند و هم‌اکنون تمرکز مجلس بر رفع و خنثی‌سازی اثرات تحریم و شاهراه خنثی‌سازی‌ها، خصوصی‌سازی و مردمی‌سازی اقتصاد است.

رییس مجلس شورای اسلامی، به همراه احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و قربان‌زاده رییس سازمان خصوصی‌سازی کشور، با حضور در غرفه شرکت فولاد خوزستان با غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌عمومی گفت‌وگو کرد و پس از استماع پیشنهادات، دستاوردها و عملکرد این شرکت، از اقدامات انجام شده، قدردانی به عمل آورد.

گفتنی است، نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران که با استقبال و حضور فعال شرکت‌ها همراه بود، از روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، در مرکز همایش‌های سالن اجلاس سران آغاز و روز سه‌شنبه سوم خردادماه، خاتمه یافت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.