سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بازدید ستاری از “نوین آمپر”
07 تیر 1401 - 14:53
شناسه : 29607
معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان، با حضور در مجموعه نوآوری و صنایع خلاق نوین آمپر در غرب تهران با فعالیت‌های این شرکت فناوری آشنا شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی هلدینگ ارزش
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، روز سه‌شنبه هفتم تیر ماه ۱۴۰۱، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان، با حضور در مجموعه نوآوری و صنایع خلاق نوین آمپر در غرب تهران با فعالیت‌های این شرکت فناوری آشنا شد.

وی در این بازدید، ابراز خشنودی کرد که دو مجموعه بزرگ بخش خصوصی با خلق ارزش و هم‌افزایی بدون اخذ تسهیلات، یک مجموعه حرفه‌ای در حوزه نوآوری و فعالیت تخصصی را شکل داده‌اند و اظهار داشت: اینکه در حوزه حمل‌ونقل هوشمند، تولید قطعات و مدیریت ناوگان نیز برنامه‌ریزی دارند، حائز ارزش و اهمیت است.

معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، با بیان اینکه در بخش قطعات، شرکت‌های استارت‌آپی زیادی وجود دارند که با بهره‌گیری از فضای این مجموعه به ویژه فضای آزمایشگاهی و کارگاهی، می‌توانند به فعالیت بپردازند، بیان کرد: مجموعه نوین آمپر می‌تواند در بستر زنجیره ارزش و اتصال به بازار و توسعه آن فعال باشد.

ستاری در این بازدید که دو ساعت به طول انجامید، از بخش‌های مختلف نوین آمپر بازدید و ضمن شنیدن توضیحات کارشناسان این مجموعه پیرامون فعالیت هر بخش، پرسش‌های خود را مطرح کرد.

مجموعه نوین آمپر، با همکاری شرکت‌های نوآوری و صنایع خلاق آمپر با مدیریت عامل مهدی اکبرشاهی و توسعه زیرساخت فناوری‌های نوین ارزش با مدیریت عامل حسین رحیمی‌نژاد، شکل گرفته است و هدف از ایجاد این مجموعه، تشکیل یک شرکت مادرتخصصی نوآوری با تمرکز بر حل مشکلات و تهیه راهکارهای عملیاتی با ایجاد یک مرکز دانش‌بنیان، حمایت از نخبگان، اکوسیستم حمل‌ونقل است.

هم‌افزایی در حوزه نوآوری، توجه به زنجیره ارزش، حمایت از نخبگان، سرمایه‌گذاری هدف‌مند، تجاری‌سازی ایده‌ها، توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان، تشخيص درست و به موقع فرصت‌های سرمایه‌گذاری، جذب و همکاری با متخصصین جوان و باانگیزه، انتقال پایدار تجربه توانمندی و مهارت، از جمله محورهای کاری این مجموعه دانش‌بنیان برشمرده می‌شود.

شایان ذکر است که هلدینگ رایزکو با مدیریت حمیدرضا صمدی با هدف ارائه خدمات مشاوره، مدیریت، سرمایه‌گذاری در بخش صنایع و معادن، فنی مهندسی تولید و بازرگانی به عنوان یک هلدینگ تاسیس شده است و شرکت آریا ماد پارت راز ( آمپر)، از زیرمجموعه‌های هلدینگ رایزکو محسوب می‌شود. گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش با  مدیریت علیرضا صمدی، در زمینه‌های مختلف به ویژه معادن و صنایع معدنی فعالیت دارد و شرکت توسعه زیرساخت فناوری‌های نوین ارزش به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه و بازوی تخصصی گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش با این مجموعه همکاری دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.