سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بازدید سر زده معاونت وزارت صمت از کارخانه های گروه ملی صنعتی فولاد ایران
14 آبان 1399 - 5:08
شناسه : 1082
معاون وزیر صمت و دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، امروز با مدیران ارشد گروه ملی صنعتی فولاد ایران دیدار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از روابط عمومی گروه ملی صنعتی فولاد ایران، معاون وزیر صمت و دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور،دیروز ۱۲ آبان ماه به همراه چند تن از مدیران و روسای صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان، با مدیران ارشد گروه ملی دیدار کردند.

بعد از ارائه گزارش فعالیت های اخیر و مشکلات پیش روی گروه ملی، توسط معاون برنامه ریزی و توسعه این صنعت، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، اظهار کرد: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، دولت عزمی جدی برای حمایت از تولید داخلی کشور دارد. ایشان متعهد گردید که با تمام توان در رفع مشکلات، حامی شرکت و پرسنل گروه ملی خواهد بود و خود را از بدنه این شرکت جدا نمی داند.

میثم زالی گفت: در جهت حمایت تولید داخلی با تمام توان تا حصول نتیجه مطلوب در کنار این شرکت و پرسنل آن خواهیم بود.

در پایان معاون بازرگانی و جانشین مدیرعامل، با بیان اینکه گروه ملی یکی از اولین بنگاه های صنعتی کشور محسوب می شود گفت: به دلیل تنوع تولید، مقاطع فولادی جایگاه ویژه ای در مارکتینگ فولاد کشور دارد، تقاضا می کنیم که وزارت صمت در راستای تسهیل تهیه مواد اولیه کارخانه های و اخذ کارت بازرگانی، از بنگاه های اقتصادی حمایت کنند.

گفتنی است؛ میثم زالی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، هیئت همراه، به اتفاق معاونین و جمعی از مدیران ارشد شرکت، از کارخانه های نورد کوثر، لوله سازی و نورد میلگرد و مفتول بازدید کردند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.