سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
بازدید مدیرعامل شرکت توسعه معادن و فلزات از سایت صبانور
08 تیر 1400 - 15:48
شناسه : 14535
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات طی سفر یک روزه به همدان ضمن بازدید از معدن باباعلی، محل احداث کارخانه کنسانتره سنگ‌آهن گلالی و همچنین سایت صبانور، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود کشور در حوزه سنگ‌آهن، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده این محصول در جهت کشف معادن جدید باید اقدامات لازم را انجام دهد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در جلسه با مدیرعامل، رییس هییت‌مدیره، معاونان و مدیران شرکت صبانور بر افزایش ظرفیت استخراج معادن موجود تاکید کرد و اظهار داشت: به دلیل کمبود سنگ‌آهن و ظرفیت‌های موجود در غرب کشور، ضروری است شرکت صبانور در زمینه اکتشاف معادن جدید سنگ‌آهن و سایر کانی‌های فلزی اقدامات لازم را انجام دهد. لذا با توجه به استراتژی‌های کلان هلدینگ در خصوص افزایش تنوع پرتفوی محصولات، شرکت صبانور بستر اصلی ورود مجموعه به عرصه تولید محصولات جدید در حوزه کانی‌های فلزی خواهد بود.

وی افزود: همچنین این مجموعه باید در جهت افزایش ظرفیت تولید کارخانجات کنسانتره سنگ‌آهن، گندله‌سازی و تولید آهن‌اسفنجی در طرح‌های توسعه‌ای با تمام قوا تلاش کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، گفت: انتظار می‌رود شرکت صبانور در تامین تجهیزات و ماشین‌آلات با بهترین سطح کیفیت تلاش نموده و در جهت پیشبرد اهداف تولید، آموزش مدیران در سطح بین‌المللی را سرلوحه کار خویش قراردهد.

نادری بیان کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت منطقه و توان عملیاتی مجموعه صبانور، این شرکت برای رسیدن به  مجموعه‌های معدنی و صنعتی کشور در جهت رشد و شکوفایی بیشتر تلاش نماید. برای رسیدن به این جایگاه، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

وی در پایان از مجموعه مدیران و پرسنل شرکت صبانور که در شرایط سخت تحریم با روند تولید و سوددهی مناسب در پیش برد اهداف کوشیده و در جهت فقرزدایی و رونق منطقه گام‌های موثری برداشته‌اند تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است که شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (سهامی عام) درحال حاضر بزرگ‌ترین تولیدکننده سنگ‌آهن، کنسانتره سنگ‌آهن و گندله در غرب و شمال غرب کشور بوده و از زیرمجموعه‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به شمار می‌رود. محصولات تولیدی این شرکت درحال حاضر شامل سنگ‌آهن دانه‌بندی شده، کنسانتره و گندله سنگ‌آهن است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.