پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
بازدید مدیرعامل شرکت مس از دو مجتمع زیرمجموعه خود
01 مهر 1400 - 10:31
شناسه : 18186
روز سه‌شنبه مورخ 30 شهریور ماه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و هیات همراه در جلسات تولید مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک؛ روند تولید این مجموعه‌ها از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور‌ ماه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در این بازدید که طی روزهای ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه سال جاری برگزار شد؛ مهدی اهرابی عضو هییت‌مدیره و معاون هماهنگی، بهروز رحمتی معاون توسعه ‌و اکتشافات، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس، مهدی سلمانی مدیر حراست شرکت و سعد عبدی مدیر برنامه‌‌ریزی و نظارت شرکت مس؛ اردشیر سعدمحمدی را همراهی کردند. همچنین مصطفی رضاحسینی نماینده مردم شهربابک مهمان ویژه جلسه تولید این مجتمع بود که در جریان آخرین دستاوردهای مجتمع شهربابک طی ۶ ‌ماهه نخست سال جاری قرار گرفت.

اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و هیات‌ همراه با حضور در جلسه مربوط به هر دو مجتمع از نزدیک روند تولید این مجموعه‌ها از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه و چشم‌انداز برنامه‌های تولیدی در نیمه دوم سال را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند. همچنین در جلسات تولید میزان پیشرفت هر کدام از طرح‌های توسعه‌ای از سوی مجریان طرح ارائه و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سرعت‌بخشی به انجام امور صورت پذیرفت.

براساس این گزارش، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در طرح‌های توسعه این مجتمع‌ها نیز حضور پیدا کرد و از نزدیک روند پیشرفت طرح‌های مجتمع مس شهربابک و مجتمع مس سرچشمه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.