سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
بازدید مدیرعامل شرکت گل‌گهر از پروژه بیمارستان تخصصی فاطمه الزهرا (س) گل‌گهر
22 آذر 1399 - 4:42
شناسه : 3030
ظهر امروز، مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به همراه تعدادی از معاونین و مدیران شرکت از پروژه بیمارستان تخصصی در حال ساخت این شرکت بازدید نمود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، مهندس ملارحمان در بازدید از پروژه بیمارستان تخصصی فاطمه الزهرا (س) گل‌گهر در جریان روند پیشرفت این پروژه و آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت و بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی آن تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت گل‌گهر با بیان اینکه پروژه بیمارستان تخصصی فاطمه الزهرا (س) توسط شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی احداث شده است، گفت: هدف گل‌گهر از ساخت این بیمارستان، ارتقا و احساس مسئولیت در قبال سطح سلامت و درمان شهروندان، بالابردن کیفیت خدمات در بخش درمان و رفع نیازها و کمبودهای درمانی شهرستان است که بر اساس مطالعه و نیازسنجی انجام شده با همکاری و مشورت متخصصان و مدیران بخش درمانی در حال ساخت و تکمیل است.
لازم به ذکر است، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان تخصصی فاطمه الزهرا (س) گل‌گهر در حال حاضر ۷۷ درصد است و پس از افتتاح و بهره‌برداری ۶۰۰ فرصت شغلی مستقیم و یک‌هزار فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد خواهد نمود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.