سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
بازدید مدیرعامل فولادخوزستان از شرکت چند وجهی فولاد لجستیک
12 مرداد 1400 - 10:57
شناسه : 15762
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با همراهی غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط عمومی و جمعی از مسئولان این شرکت، 11 مرداد ماه 1400 با علی قبادی مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک دیدار کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی قبادی مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک در این دیدار گزارشی از عملکرد قابل توجه شرکت فوق در چهارماه نخست سال ۱۴۰۰ و همچنین روند اثربخش فعالیت‌ها بر زنجیره تامین مواد اولیه فولاد خوزستان ارائه نمود.

ورود فولاد لجستیک به بورس

امین‌ ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، روند رو به رشد تامین و ارسال مستمر و به موقع مواد اولیه نظیر سنگ‌آهن و کنسانتره سنگ‌آهن به فولاد خوزستان را مثبت ارزیابی نمود و از زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی مدیریت و کارکنان این شرکت قدردانی کرد.

وی افزود: کارایی و پتانسیل شرکت فولاد لجستیک بهینه است. و از آنجایی که حمل و ارسال مواد اولیه و محصول شرکت فولاد خوزستان اهمیت ویژه‌ای دارد. این موضوع در دستور کار شرکت چند وجهی فولاد لجستیک قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: به منظور اهمیت بازار سرمایه، بسترسازی‌های لازم جهت ورود شرکت فولاد لجستیک به فضای بورس نیز فراهم شد.

شایان ذکر است که هدف از تشکیل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک، حمل و نقل مواد اولیه و تامین سنگ‌آهن و کنسانتره سنگ‌آهن از معادن برای مصرف شرکت فولاد خوزستان و فولاد شادگان است که در حال حاضر این حمل و نقل به صورت ریلی، جاده‌ای و دریایی انجام می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.