پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
بازدید معاون اقتصادی بانک صادرات از مجتمع طلای شادان
23 بهمن 1401 - 16:02
شناسه : 33408
هم‌زمان با آغاز دهه فجر، معاون اقتصادی بانک صادرات به همراه رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی از مجتمع معدنی و صنعتی طلای شادان بازدید کردند.
ارسال توسط : منبع : شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، هادی آقابابایی در بازدید از مجتمع معدنی و صنعتی طلای شادان بیان کرد: فعالیت جوانان و متخصصان در این مجتمع باعث انرژی‌بخشی به مجموعه سرمایه‌گذار شده و بدون شک توسعه خطوط تولید آن مورد توجه است.

وی با بیان اینکه امید است بتوانیم با سرعت و بهره‌وری بیشتری در چرخه اقتصادی کشور ایفای نقش کنیم، افزود: در مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی و مدیریت بانک صادرات، به دنبال راه و چاره‌ای هستیم که کمک حال مردم باشیم و برای این امر به حوزه معدن و صنایع معدنی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه کشور ورود کرده ایم.

معاون اقتصادی بانک صادرات با بیان اینکه امید است با سرمایه‌گذاری در حوزه معدن بتوانیم در مسئولیت‌های اقتصادی و اجتماعی ایفای نقش کنیم، عنوان کرد: افزایش ضریب بهره‌وری و توسعه خطوط تولید در این معدن در اولویت فعالیت‌های شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی است.

آقابابایی با اشاره به محرومیت‌های استان خراسان جنوبی، مطرح کرد: این دیار کویری علی‌رغم محرومیت‌ها، دارای جوانانی تحصیل‌کرده، دارای فکر و مردمی سربلند و انقلابی است و سرمایه‌گذاری در این خطه باعث اشتغال‌زایی و کمک به معیشت و ازدواج این قشر می‌شود.

وی با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن، تاکید کرد: امروز دشمن بعد از شکست در تمام گزینه‌ها اعم از جنگ نظامی، امنیتی و دفاعی، جنگ اقتصادی را به راه انداخته است.

معاون اقتصادی بانک صادرات ادامه داد: ایران دارای منابعی سرشار و غنی مانند معدن، نفت و گاز بوده که استفاده از این پتانسیل‌ها، نیازمند اندیشه و نیروی انسانی است.

سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیاردی در معدن شادان

خداداد غریب‌پور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی نیز با بیان اینکه در حال حاضر آمادگی داریم ۲۰ هزار میلیارد ریال در این مجتمع سرمایه‌گذاری کنیم، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در این زمینه نیازمند رفع محدودیت‌ها به ویژه تامین زیرساخت پایدار، آب و برق بوده که راهکارهای آن به جدیت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم بخش معدن، بیان کرد: معدن در کشور بیش از ۱۰ میلیارد دلار ارزآوری دارد و از دیرباز نقش مهمی در گذر از تحریم‌ها ایفا کرده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی با اعلام آمادگی برای تامین مالی این معدن، خاطرنشان کرد: شناساندن و معرفی ظرفیت‌های معدنی، نیازمند اکتشاف است که می‌طلبد این مهم مورد توجه ویژه مدیران شرکت کارند صدر جهان باشد.

شهرام ادیب‌فرد، مدیرعامل شرکت توسعه معادن صدر جهان نیز در این بازدید به ارائه برنامه‌های توسعه‌ای شرکت جهت بهبود عملکرد و افزایش راندمان تولید پرداخت و عنوان کرد: عملیات راه‌اندازی کارخانه کنسانتره مس طلای معدن طلای شادان با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته از سال ۱۴۰۲، آغاز و در اسرع زمان ممکن به بهره‌برداری خواهد رسید.

داود رئیسی، مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان نیز به عنوان متولی معدن طلای شادان، در این بازدید به ارائه گزارش‌های مالی و عمرانی مجتمع صنعتی معدنی طلای شادان پرداخت.

وی ضمن سپاس از حمایت و همراهی همیشگی مجموعه مدیران شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در مسیر راه‌اندازی و توسعه معدن طلای شادان، بیان کرد: مجموعه معدنی صنعتی شادان در ادامه مسیر و با اهمیت به تحقیق و توسعه به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه معادن، طرح هوشمندسازی صنعتی به شیوه نوین بر پایه اینترنت اشیا را به کمک مهندسان جوان شرکت آغاز کرده است و در آینده نزدیک با راه‌اندازی این مهم، در زمره شرکت‌های تراز اول دارای فعالیت‌های معدن‌کاری هوشمند و مبنی بر دانش قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.