سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
بازدید نماینده مردم اهواز از غرفه فولاد اکسین در نمایشگاه نفت
21 بهمن 1400 - 9:48
شناسه : 24452
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی روز گذشته مورخ 20 بهمن‌ماه طی بازدید از نمایشگاه صنعت نفت اهواز نقش صنایع فولادی به خصوص فولاد اکسین در حوزه صنعت نفت را حائز اهمیت دانست.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در ابتدای بازدید نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از غرفه فولاد اکسین ابوعلی معاون فنی و بهره‌برداری این شرکت مروری کوتاه بر دستاوردهای مهم فولاداکسین در سال ۱۴۰۰ داشت که می‌توان به تولید ورق API ۵LX۸۰ PSL۲ و امضای تفاهم‌نامه مهمی که در روزهای گذشته در جشنواره ملی فولاد ایران اشاره نمود.

وی افزود: اهمیت این تقاهم‌نامه از آنجایی قابل توجه است که ارزش کل تفاهم‌نامه‌های امضا شده در این جشنواره ۳۲۰ میلیون یورو بوده که ۳۰۰ میلیون یوروی آن مربوط به تفاهم‌نامه سه جانبه فولاد اکسین خوزستان، فولادمبارکه و لوله سازی اهواز است.

نقش فولاد اکسین حائز اهمیت است

گفتنی است، در ادامه بازدید روز گذشته مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در غرفه شرکت ملی مناطق‌ نفت‌خیز جنوب نقش صنایع فولادی به خصوص فولاد اکسین خوزستان را در صنعت نفت حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: از ظرفیت وزارت نفت، شرکت‌های نفتی و صنایع برای حمایت از تولیدات داخل و صنعت استان استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.