سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
بازسازی خیریه امیرالمومنین با همت فولادمبارکه
03 اسفند 1399 - 10:56
شناسه : 7579
نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس مطرح کرد: با حضور نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه و مدیرعامل شرکت فولادمبارکه و هییت همراه، ساختمان بازسازی شده خیریه فرهنگی تربیتی امیرالمومنین شهر مبارکه به بهره‌برداری رسید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، پروین صالحی نماینده شهرستان مبارکه در این مراسم با بیان اینکه تمام امیدمان این است که نوجوانان این جامعه در یک محیط فرهنگی رشد و نمو پیدا کنند، اظهار داشت: همت بلند شرکت فولادمبارکه و گروه توکا فولاد را برای بازسازی این مجموعه ارج می‌نهیم و از کلیه خدماتی که در راستای حمایت از اقشار ضعیف و محروم در منطقه توسط صنایع مختلف به ویژه فولادمبارکه انجام می‌شود، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون شاهد یک مجموعه شکیل و درخور شان افرادی که در این مجموعه تحت سرپرستی قرار گرفته‌اند هستیم و بنده در این بازدید بسیار خوشحالم و به وجد آمده‌ام؛ چرا که ساختمان از آن حالت فرسوده و قدیمی خارج شد و به مجموعه‌ای زیبا برای زندگی این عزیزان تبدیل شده است.

نماینده شهرستان مبارکه گفت: انشاالله با تحکیم خانواده‌ها در آینده، شاهد ساخت این مراکز نباشیم و به جای آن مراکز فرهنگی را تجهیز کنیم.

نقش پررنگ فولادمبارکه در مسئولیت‌های اجتماعی

در ادامه حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه نیز در این مراسم با بیان اینکه فولادمبارکه به خود می‌بالد که توانسته است چنین کمک‌هایی انجام دهد، گفت: بسیار خوشحال هستیم که این توفیق در راستای مسئولیت اجتماعی نصیب  فولادمبارکه  شده است و اگر مواردی از این دست در شهرستان باشد، نباید به آن بی‌توجه باشیم.

راه‌اندازی خیریه امیرالمومنین به همت فولادمبارکه

همچنین پروین صابری مدیرعامل خیریه فرهنگی تربیتی حضرت امیرالمومنین مبارکه ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه گفت: این خیریه در سال ۱۳۷۸ به پیشنهاد سازمان بهزیستی و با مشارکت گروه توکا فولاد راه‌اندازی و طی این مدت ۲۰۰ دختر بی‌سرپرست یا بد سرپرست به این مرکز تحویل داده شد. این کار با هدف تربیت و تحصیل در اینجا نگهداری و پرورش داده می‌شوند تا پس از آن بتوانند به زندگی عادی خود در جامعه ادامه ‌دهند.

وی افزود: در این راستا تاکنون ۸۰ نفر از این دختران راهی خانه بخت شده‌اند و مابقی یا به آغوش خانواده برگشته و یا تحصیلات دانشگاهی را ادامه داده‌اند.

پروین صابری در پایان گفت: برای بازسازی و تجهیز این مجموعه، شرکت فولادمبارکه و گروه توکا فولاد جمعا ۸۵۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند. شایان ذکر است در این مراسم که با حضور عباس اکبری، معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولادمبارکه و عبدالرضا جمالی مدیرعامل توکا فولاد برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل فولادمبارکه، از زحمات و کمک گروه فولادمبارکه در بازسازی این مجموعه تشکر و قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.