جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
بازگشت به کار کارگران معدن زغال‌سنگ گلندرود؟
19 اردیبهشت 1401 - 16:25
شناسه : 27523
به دنبال وعده‌هایی که روز یکشنبه 18 اردیبهشت ماه، مسئولان سازمان تهیه و تولید مواد معدنی به عنوان کارفرما برای پیگیری مطالبات کارگران معدن زغال‌سنگ گلندرود داده‌ بودند، کارگران به اجتماع صنفی خود در تهران خاتمه دادند.
ارسال توسط : منبع : ایلنا
پ
پ

 به گزارش اخبارفلزات، برخی منابع کارگری خبر دادند که به دنبال وعده‌هایی که روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، مسئولان سازمان تهیه و تولید مواد معدنی به عنوان کارفرما برای پیگیری مطالبات کارگران معدن زغال‌سنگ گلندرود داده‌ بودند، کارگران به اجتماع صنفی خود در تهران خاتمه دادند.

طبق ادعای کارگران معدن زغال‌سنگ گلندرود، به سبب حضور پیمانکار بخش خصوصی، آن‌ها نگران امنیت شغلی و دریافت همه مزایای قانونی کار خود شده‌اند؛ به همین دلیل از عقد قرارداد با پیمانکار خودداری کردند. این کارگران مدعی بودند که طی روزهای اخیر، کارفرما خواستار انعقاد قرارداد با پیمانکار شده بود.

شایان ذکر است که این کارگران خواهان تامین امنیت شغلی و عقد قرارداد با پیمانکار تامین نیرو مانند سال‌های گذشته بوده و طبق شواهد، مسئولان فرمانداری شهرستان نور در استان مازندران به اتفاق کارفرمای معدن زغال‌سنگ گلندرود در روزهای آینده برای مورد رسیدگی به مطالبات کارگران تشکیل جلسه خواهند داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.