چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
بازگشت ۱۶۰۰ واحد صنعتی راکد در کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید
01 خرداد 1400 - 12:09
شناسه : 12547
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد؛ مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج، گفت: قصد داریم یک هزار و ۶۰۰ واحد راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و 400 واحد در خارج از آن‌ها را با کمک استانداری‌ها و دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگردانیم که سهم این استان در طرح مذکور، ۲۵ واحد است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت‌ها و شرایط لازم برای بنگاه‌های اقتصادی یکی از برنامه‌های مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی است، اظهار داشت: سال گذشته با بازگشت بیش از یک هزار و ۵۵۷ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید، کاهش واردات برخی کالاها و واگذاری اراضی برای ایجاد شهرک‌های صنعتی، سال خوبی برای بخش صنعت کشور بود.

وی افزود: طی سال جاری نیازمند تقویت زیرساخت‌ها و فعال شدن بنگاه‌های اقتصادی هستیم. علاوه بر این، بسته‌های حمایتی و تشویقی جدیدی را نیز برای سرمایه‌گذاران و شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تعریف کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گفت: در سفر به استان پر ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد تفاهم‌‌نامه‌ای با استانداری منعقد و مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای تامین و ایجاد زیرساخت‌ها استان درنظر گرفته شد.

رسولیان بیان کرد: شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌ویژه در شهرک صنعتی شماره ۳ یاسوج و سایر شهرستان‌ها نیازمند توسعه هستیم که خوشبختانه در این تفاهم ‌نامه شاهد پیشرفت آن‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی ایجاد یک‌هزار کارگاه صنعتی در شهر‌ک‌ها و نواحی صنعتی کشور، ادامه داد: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه ۲۰ کارگاه است. علاوه بر این طی سال جاری موضوع احیاء واحدهای صنعتی راکد را جدی‌تر دنبال خواهیم کرد و قصد داریم یک هزار و ۶۰۰ واحد راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ۴۰۰ واحد در خارج از آن‌ها را با کمک استانداری‌ها و دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگردانیم که سهم این استان نیز ۲۵ واحد است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اذعان داشت: برنامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی و مشارکت کامل تمامی ارکان حاکمیت در استان‌ها و شهرستان‌ها ضامن تحقق اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی مناطق محروم کشور است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.