سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
بالغ بر ۶۰ درصد پرسنل فولاد خراسان در فعالیت‌های ورزشی شرکت دارند
16 آذر 1399 - 7:04
شناسه : 2609
مسئول امور ورزش مجتمع فولاد خراسان از مشارکت بالغ بر ۶۰ درصد پرسنل مجتمع فولاد خراسان در فعالیت‌های ورزشی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از دنیای معدن، علی رودی عنوان کرد: به منظور تقویت روحیه نشاط در بین کارکنان و پرسنل مجتمع فولاد خراسان، زمینه حضور پرسنل در فعالیت های مختلف ورزشی چه به صورت تیمی و چه به صورت انفرادی فراهم شده است و بالغ بر ۶۰ درصد پرسنل در این فعالیت های ورزشی شرکت دارند.
رودی اظهار کرد: رشته فوتسال یکی از رشته های ورزشی است که با استقبال خوبی مواجه شده و در حال حاضر ۱۲ تیم فوتسال در قالب لیگ داخلی با هم به رقابت می پردازند و این مسابقات به طور مرتب در طول سال برگزار می شوند، همچنین در رشته والیبال ۱۸ تیم داریم که این تیم ها هم در مسابقات داخلی دو نوبت در سال با هم به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: در سال جاری با ثبت باشگاه فولاد خراسان برای نخستین بار تیم والیبال در سطح مسابقات دسته یک کشوری حضور پیدا کرده که تیم والیبال فولاد نیشابور به عنوان نماینده شهرستان در مسابقات لیگ دسته اول کشور حضور دارد و این تیم در دور اول مرحله مقدماتی نتیجه بسیار خوبی گرفت و با ۳ پیروزی و یک شکست با کسب ۱۰ امتیاز، در گروه الف این رقابت ها پس از تیم های مس رفسنجان و هوادار تهران بر سکوی سوم ایستاد.
مسئول امور ورزش مجتمع فولاد خراسان افزود: دور دوم این مسابقات بعد از یک دوره استراحت آغاز خواهد شد و تیم فولاد نیشابور یکی از مدعیان اصلی صعود از گروه خود است.
رودی عنوان کرد: در بعضی از رشته های ورزشی از جمله شنا، شطرنج، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و بدمینتون، علاوه بر کارکنان مجتمع، همسر و فرزندان کارکنان نیز مشغول فعالیت هستند، همچنین برنامه های گروه کوهنوردی و دوچرخه سواری پرسنل هر هفته با استقبال خوب پرسنل در کوهستان های اطراف شهرستان برگزار می شود.
وی یادآور شد: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا بعضی از فعالیت های ورزشی تعطیل هستند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.