سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
بانک تجارت خوزستان هم‌شانه با فولاد اکسین
06 شهریور 1400 - 12:36
شناسه : 16675
در جلسه‌ای که با حضور غلامرضا پرستش مدیر شعب بانک تجارت استان خوزستان به اتفاق هیات همراه و مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان سوم شهریور ماه در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد، موضوعات توسعه تعاملات مالی بیشتر و همکاری‌های فی مابین این دو مجموعه مورد بحث قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن تبریک انتصاب مدیر شعب بانک تجارت استان خوزستان، برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: برقراری این تبادلات و مراودات نه تنها در بحث مالی، بلکه در جهت رفع مشکلات یکدیگر چه صنعت و چه بانک می‌بایست تداوم پیدا کند و امیدوارم بتوانیم در سال‌های آتی همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم.

وی افزود: از آنجایی که فولاد اکسین در سطح ملی و خاورمیانه یک شرکت مطرح و شناخته شده است و پتانسیل‌های بلافعل و بلاقوه خوبی دارد، لذا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بی‌شک ثمره آن را در مراودات مالی خواهیم دید، بنابراین با توجه به سابقه همکاری فی ما بین این دو مجموعه انتظار داریم این تعاملات به گونه صورت گیرد که بانک تجارت به عنوان همراه همیشگی اکسین قرار گیرد.

مدیر عامل اکسین گفت: با توجه به اینکه شرکت اکسین در استان خوزستان است، بنابراین مطلوب این است که گردش مالی آن نیز در همین استان باشد تا ثمره آن به مردم شریف خوزستان بازگردد. علاوه بر این در زمینه صادرات نیز اقدامات خوبی در گذشته صورت گرفت و در حال حاضر به دنبال توسعه آن هستیم تا از منبع درآمدهای حاصله بتوانیم بخشی از نیاز ارزی شرکت در پروژه فولادسازی را پیش ببریم و در این مسیر بانک تجارت با پتانسیل‌هایی خوبی که دارد، می‌تواند به ما کمک کند. 

بانک تجارت خوزستان همراه همیشگی فولاد اکسین

غلامرضا پرستش مدیر شعب بانک تجارت استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: موارد و موضوعات مطرح شده در این جلسه بجا و منطقی بوده و نمی‌توان کم کاری کرد، لذا ما همواره در کنار فولاد اکسین هستیم و افتخار می‌کنیم که زیر سایه این درخت پر ثمر قرار داریم و به دنبال گسترش تعاملات فی ما بین هستیم. خدا را شاکریم اکسین آنقدر بزرگ است که چنین چشم‌انداز فوق العاده‌ای دارد، ما نیز در این مسیر کنار این شرکت خواهیم بود.

گفتنی است، اسماعیل حمید مدیر امور مالی و اقتصادی فولاد اکسین در ابتدای این جلسه گزارشی از ارتباطات و تعاملات صورت گرفته تاکنون ارائه کرد و بر گسترش این همکاری‌ها تاکید داشت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.