سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
براتی، سکان زغال‌سنگ البرز شرقی را در دست گرفت
04 مرداد 1400 - 8:59
شناسه : 15493
طی مراسمی با حضور امام جمعه، جمعی از مسئولان شهرستان شاهرود، ذوب‌آهن اصفهان و رییس و اعضا هییت‌مدیره شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی ، بابک براتی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی و از زحمات منصور شریف مدیرعامل اسبق این شرکت قدردانی شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مرتضی یزدخواستی عضو هییت‌مدیره ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به نقش مهم این مجتمع بزرگ صنعتی در رشد و توسعه صنایع و معادن کشور، اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان یک دانشگاه بزرگ است که توانست در عرصه‌های مختلف به ویژه تربیت نیروی انسانی، افتخار آفرین باشد و طی پنجاه و چهار سال گذشته، مدیران و متخصصان زیادی را تربیت نموده که بسیاری از آن‌ها هم‌اکنون مدیریت شرکت‌های فولادی و صنعتی را به عهده دارند. لذا می‌توان گفت که در این شرکت فرهنگ مدیر پروری نهادینه شده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات منصور شریف، افزود: امیدواریم مدیرعامل جدید شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی بتواند با برنامه‌ریزی‌های مناسب، روند رو به رشد این شرکت را ادامه و تسریع دهد.

بابک براتی مدیرعامل جدید شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی، افزایش تولید، توجه به کرامت نیروی انسانی و ایمنی و ایمن سازی را مورد تاکید قرار داد.

حمایت مسئولان لازمه موفقیت است

طاهری رییس هییت‌مدیره شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی با قدردانی از خدمات منصور شریف که در سخت ترین شرایط، مدیریت این شرکت را متقبل شد، گفت: برای ادامه موفقیت‌ها این شرکت، نیازمند مشارکت و همکاری همه مسئولان هستیم.

لزوم گسترش اتصالات فرهنگی و اجتماعی

حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود به نقش پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی در صنایع و معادن کشور اشاره کرد و اذعان داشت: پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های ذوب‌آهن اصفهان طی بیش از نیم قرن فعالیت خود به خوبی جایگاه این شرکت را نشان می‌دهد، لذا امیدواریم که شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی نیز همانند گذشته پیوست‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

گذر از بحران مشکلات

حسن حسینی نماینده سابق شهرستان شاهرود در پایان با تشریح مشکلات گذشته و چگونگی برون رفت از تنگناهای این شرکت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با مدیریت و اقدامات جهادی، البرز شرقی برای کشور و منطقه حفظ می‌شود.

شایان ذکر است که در ابتدای این آیین، منصور شریف، از اقدامات و موفقیت‌های شرکت معادن البرز شرقی، طی چند سال گذشته، گزارشی ارئه نمود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.