جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
برای فعال‌سازی معادن راک تا ۲۲ در ماه فرصت باقی است
08 دی 1399 - 10:07
شناسه : 4271
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت بیان کرد: با ارایه شیوه نامه عرضه محصولات فولادی در بورس هرگز و تحت هیچ شرایطی به دنبال قیمت‌گذاری دستوری نبوده‌ایم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از شاتا، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت بیان کرد: با ارایه شیوه نامه عرضه محصولات فولادی در بورس هرگز و تحت هیچ شرایطی به دنبال قیمت‌گذاری دستوری نبوده ایم.
داریوش اسماعیلی در نشست وزیر صمت با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان این مطلب، افزود: شیوه نامه عرضه محصولات فولادی در بورس با موافقت بخش خصوصی، انجمن‌ها و تشکل ها ارائه شده است.
وی همچنین اعمال این شیوه نامه را سبب رفع امضاهای طلایی و حذف رانت خواری دانست.
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه با بیان اینکه شورای عالی معادن به صورت منظم تشکیل می شود، گفت: تصمیم گیری در خصوص پرونده ها در این شورا به روز شده است.
اسماعیلی با اعلام اینکه تفویض اختیارات به استان‌ها آماده شده است، اضافه کرد: هیچ وقت موضوع تفویض اختیار سبب رفع مسئولیت‌ها نیست.
وی همچنین تاکید کرد: هوشمندسازی فرآیندهای معدنی را در دستور کار داریم که در این حوزه تا پایان سال به نتایج خوبی نیز خواهیم رسید.
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت از نزدیک شدن به پایان مهلت فعال سازی معادن راکد و تعیین تکلیف آن‌ها خبر داد و گفت: مهلت سه ماهه فعالسازی معادن راکد بر اساس بخشنامه ابلاغی، ۲۲ دی ماه تمام می‌شود و از ۲۳ دی‌ماه فرآیند آزادسازی حدود ۱۳ هزار معدن بلاتکلیف را در دستور کار قرار می‌دهیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.