سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بررسی طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد در مجلس
11 مهر 1400 - 11:24
شناسه : 18627
براساس گزارش‌های منتشر شده، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی روز یکشنبه 11 مهر ماه 1400 بررسی گزارش شور دوم کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار را در دستور کار دارند.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، یکصد و سی و یکمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم، روز یکشنبه یازدهم مهرماه ۱۴۰۰ دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف با حضور ۲۱۶ نماینده آغاز شد. در این راستا نمایندگان طی جلسه مذکور طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب‌وکار و طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار را مورد بررسی قرار می‌دهند.

در دستور جلسه امروز همچنین ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، بررسی لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری، صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران در دستور کار جلسات علنی هفته پیش روی نمایندگان خواهد بود.

همچنین بررسی لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط‌زیست دریایی دریای خزر، انتخاب دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با معرفی هییت رییسه جهت عضویت در کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت براجرای اصل (۴۴) قانون اساسی و گزارش کمیسیون عمران در مورد زلزله سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

گفتنی است، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد موارد اعلامی نقض، اجرای ناقص و استنکاف از اجرای اصل یکصد و سی و چهارم (۱۳۴) قانون اساسی و قوانین متعدد در موضوع عدم تصویب تمام یا بخشی ‌از مقررات و آیین‌نامه‌های اجرائی قوانین و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چرایی تاخیر چندماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور نیز برای دستور صحن علنی امروز پیش‌بینی شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.