سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بررسی چشم‌انداز نفت ۲۰۲۱ اوپک
24 شهریور 1400 - 9:23
شناسه : 17795
براساس گزارش‌های منتشر شده، کمیسیون اقتصادی و فنی دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در نشستی چند روزه چشم‌انداز جهانی اوپک طی سال ۲۰۲۱ را بررسی کرد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، روز پایانی بیست‌ویکمین نشست فوق‌العاده هییت کمیسیون اقتصادی اوپک (ECB) روز دوشنبه مورخ ۲۲ شهریورماه به‌صورت ویدئوکنفرانس و به ریاست محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک و با حضور نمایندگان کشورهای عضو این سازمان برگزار شد، چشم‌انداز جهانی نفت اوپک (WOO ۲۰۲۱) که قرار است ۲۸ ماه سپتامبر ۲۰۲۱ مصادف با ششم مهرماه رونمایی شود، از نظر فنی به‌طور کامل بررسی قرار گرفت.

بارکیندو در روز پایانی این نشست گفت: بخش زیادی از مطالب را پوشش داده‌ایم و گفت‌وگوهای مفیدی درباره موضوع‌های مختلف چشم‌انداز جهانی امسال اوپک داشته‌ایم. کارِ گروهی انجام شده برای دستیابی به بالاترین کیفیت تحقیق و انتشار آن در این چشم‌انداز ستودنی است، با این کار توانستیم به نتایج چشمگیری دست یابیم.

گفتنی است، انتشار چشم‌انداز سالانه جهانی نفت اوپک (WOO) از سال ۲۰۰۷ آغاز شده و مرجعی مهم برای سیاست‌گذاران، سران شرکت‌های بزرگ، محققان، تحلیلگران و رسانه‌هاست. لذا امسال نیز پانزدهمین نسخه این چشم‌انداز منتشر می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.