جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
برنامه تهیه طرح جامع معدن سنگان در حوزه زیرساخت‌ها
01 اردیبهشت 1400 - 14:59
شناسه : 10914
رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به برنامه‌های این سازمان در حوزه محیط‌زیست معدن و صنایع معدنی منطقه سنگان، گفت: در راستای مصوبه هیات دولت مبنی بر اجرای تعهدات محیط‌زیستی شرکت‌های سرمایه‌گذار و همچنین برنامه‌های حوزه تولید و زیرساخت، طرح جامع سنگان تهیه می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو امروز در نشست ویدئوکنفرانسی پایش اقدامات زیست‌محیطی سرمایه‌گذاران سنگان، اظهار داشت: رعایت قوانین زیست‌محیطی از راهبردهای ایمیدرو در این منطقه معدنی است. در این راستا شرکت تامین و توسعه زیرساخت‌های شرق ایران مسئولیت پیگیری مسائل مرتبط با زیرساخت سنگان را بر عهده دارد و با کمک مشاور، مدیریت متمرکز در بخش «پسماند» منطقه سنگان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و جلسات کارشناسی آن با حضور مدیران سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار خواهد شد.

رییس هیات عامل ایمیدرو با اعلام اینکه شناسایی ذخایر آهن در عمق و همجوار، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ایمیدرو در سنگان است، گفت: برنامه‌ریزی این سازمان در این منطقه معدنی، بلندمدت خواهد بود و بدیهی است که شرکت‌های سرمایه‌گذار برای کسب بازده بیشتر در منطقه فوق، حضور دارند و ایمیدرو برای تحقق این مهم به عنوان بازوی توسعه‌ای، به دنبال بسترسازی است.

در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذار منطقه سنگان، همچون توسعه فراگیر سناباد، فولاد سنگان، اپال پارسیان، کاوه پارس و تامین و توسعه زیرساخت‌های شرق ایران(شرکت ارائه‌دهنده خدمات فنی، مهندسی و توسعه مدیریت) حضور داشتند و نظرات خود را اعلام کردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.