جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
برنامه معاونت علمی برای سرمایه‌گذاری طرح‌های فناورانه حوزه معدن
18 آبان 1399 - 9:04
شناسه : 1223
یکی از شتاب دهنده های تخصصی حوزه معدن، متالورژی و مواد پیشرفته با همکاری ستاد توسعه فناوری های فوتونیک و لیزر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به جذب سرمایه گذار برای طرح های دارای قابلیت تجاری سازی کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از دنیای معدن، یکی از شتاب دهنده ها پس از ارزیابی های چند مرحله ای طرح ­ها و توانمندی ­های شرکت های فناور و دانش بنیان فعال در حوزه معدن، متالورژی و مواد پیشرفته، مجموعه­ های دارای پتانسیل تجاری­ سازی را پذیرش کرده و مورد حمایت قرار داده است.

ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت نیز برای حمایت از فرایند تجاری سازی طرح های فناورانه، از اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با حوزه فعالیت این ستاد درخواست کرد تا در صورت دارا بودن ظرفیت های سرمایه گذاری اعلام آمادگی کنند.

از سرمایه گذاران علاقه مند دارای پتانسیل بالقوه و بالفعل برای مشارکت در سرمایه گذاری طرح های این شتاب دهنده دعوت شده است از طریق تکمیل فرم اولیه اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در طرح های فناورانه شتاب دهنده صدرفردا، نسبت به ارسال فرم و سوابق خود به پست الکترونیک [email protected] اقدام کنند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، پس از بررسی و ارزیابی فرم و سوابق دریافتی در صورت تایید اولیه از سوی شتاب دهنده با سرمایه گذار تماس گرفته می شود. در ادامه مسیر با برگزاری جلسات مشترک در صورت توافق، همکاری انجام می شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.