سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
برندسازی محصولات فولادی
22 دی 1401 - 9:48
شناسه : 32684
با حمایت فولاد مبارکه از دانش‌بنیان‌ها محمد ناظمی‌هرندی، معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه گفت: هدف اصلی ما از امضای تفاهم‌نامه با شهرک علمی و تحقیقاتی، برندسازی است؛ به این معنا که برندهای ایرانی جایگزین برندهای معتبر خارجی در صنعت فولاد شوند و این بخش از نیازمندی‌ها، در داخل تولید شود.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری تجارت، معدن و فولاد
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، محمد ناظمی‌هرندی، در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران اظهار کرد: در چهارمین دوره نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد با محوریت بومی‌سازی، تفاهم‌نامه‌ای میان فولاد مبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منعقد شد.

وی افزود: هدف از انعقاد این قرارداد، تأمین ۸ دسته از نیازمندی‌های صنعت فولاد ازجمله مواد، قطعات و تجهیزاتی است که توسط شرکت‌های نوآوری و دانش‌بنیان که در شهرک علمی تحقیقاتی حضور دارند، بومی‌سازی می‌شود.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه برای واردات نیازمندی‌های خود در سال گذشته بالغ بر ۳ میلیون دلار هزینه انجام داده است؛ با بومی‌سازی قطعات و تجهیزات در صنعت فولاد کشور، صرفه‌جویی ارزی قابل‌توجهی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هدف کلیدی ما از امضای این تفاهم‌نامه با شهرک علمی و تحقیقاتی، برندسازی است، به‌این معنا که برندهای ایرانی جایگزین برندهای معتبر خارجی در صنعت فولاد شوند و این بخش از نیازمندی‌ها در داخل تولید شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.