سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
برگزاری آئین معارفه ۲۶ نیروی جدید توسعه آهن و فولاد گل‌گهر
07 مهر 1400 - 14:48
شناسه : 18445
مراسم معارفه نیروهای جدید توسعه آهن و فولاد گل‌گهر که از طریق آزمون استخدامی جذب شده بودند، با حضور مدیرعامل، جمعی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، پس از برگزاری آزمون استخدامی این شرکت در تیرماه و انجام مصاحبه‌های عمومی و تخصصی، ۲۶ نفر از افرادی که توانسته بودند در آزمون مذکور حدنصاب نمره را کسب نمایند به عنوان نیروی جدید این شرکت جذب شدند.

محمد محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در آیین معارفه نیروهای جدید شرکت، اظهار داشت: ارتقاء توانمندی‌های شرکت همواره با به‌کارگیری نیروهای توانمند و مجهز به دانش روز میسر خواهد بود. از همین رو شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر همواره به دنبال بهسازی نیروهای پرسنلی خود با استخدام افراد تازه‌نفس و کارآمد است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا با برگزاری آزمون‌های استخدامی متناوب افرادی جذب این مجموعه خواهند شد که حد نصاب نمره لازم را کسب نموده و از توانمندی‌های مهارتی بالایی برخوردار باشند تا بتوانند شرکت را در مسیر دستیابی به اهداف بلند مدت خود یاری نمایند.

گفتنی است، ۲۶ نفر نیروی جدیدالاستخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با پشت سر گذاشتن دوره‌های ایمنی و آموزشی و پس از برگزاری آیین معارفه کار خود را به صورت رسمی در این شرکت آغاز کردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.