پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
برگزاری اردوی جهادی شرکت مس برای روستای قلعه‌زری
03 مهر 1400 - 10:59
شناسه : 18215
مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌‌عمومی شرکت ملی صنایع مس گفت: در اردوی جهادی که از 23 تا 25 شهریور ماه در روستای قلعه‌‌زری واقع در استان خراسان‌‌جنوبی برگزار شد؛ یک هزار و 178 نفر از مراجعه‌کنندگان از دو هزار و 744 مورد خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌‌عمومی شرکت ملی صنایع مس با اشاره به اینکه این طرح جهادی– درمانی از سوی این شرکت صورت گرفته است، اظهار داشت: در این مرحله از اردوی جهادی-درمانی یک هزار و ۱۷۸ نفر از متقاضیان دو هزار و ۷۴۴ مورد خدمات متنوع پزشکی را به صورت رایگان دریافت کردند. همچنین در این اردو تیمی متشکل از پزشکان متخصص شامل زنان‌ومامایی، ارتوپدی، چشم، قلب‌وعروق، دندانپزشک، روانشناس، پزشک عمومی و خدمات پرستاری حضور داشتند و خدمات رادیوگرافی، سونوگرافی، نوار قلب و غربالگری را به صورت رایگان به متقاضیان ارائه دادند.

وی افزود: در همین راستا دو تیم جهادی-درمانی نیز به روستای بیشه و دم روباه ارسال و خدمات پزشکی موردنیاز به متقاضیان ارائه شد. همچنین در مدتی که همکاران جهادی در این مناطق حضور داشتند؛ ‌دو کارگاه مشاوره خانواده نیز برگزار شد.

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌‌عمومی شرکت ملی صنایع مس در پایان خاطرنشان کرد: در این خدمات تعدادی عینک به صورت رایگان به متقاضیان اهداء شد و برخی از مراجعه‌کنندگان نیز برای انجام درمان‌های تخصصی چشم و قلب به بیمارستان‌های تخصصی اعزام شدند. در همین راستا یک پزشک نیز برای تزریق ۲۰۰ دز واکسن کرونا به مردم این روستا اعزام شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.