پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
برگزاری اولین تور عکاسی شرکت گل‌گهر
06 خرداد 1400 - 9:33
شناسه : 12923
به مناسبت هفته معدن و به همت روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، اولین تور عکاسی معدن با حضور بالغ بر ۴۵ نفر از عکاسان سیرجانی برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، این تور یک روزه عکاسی با جامعه هدف عکاسان حرفه‌ای و هنرجویان حوزه مطبوعاتی، صنعتی و تبلیغاتی، چهارشنبه پنجم خرداد ماه برگزار شد. حاضران در این برنامه از مناطق مختلف منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر از جمله کارخانه‌ گندله‌سازی، واحد تغلیظ و غبار، معدن شماره یک و سنگ‌شکن، کارخانه خط ۴ تولید کنسانتره (پلیکام)، کارخانه هماتیت، کارخانه ذوب شرکت جهان فولاد، کارخانه شرکت توسعه آهن و فولاد، معدن شماره ۳ گهرزمین، خطوط تولید کنسانتره سنگ‌آهن بازدید و عکاسی به عمل آوردند.

گفتنی است که این عکاسان، عکس‌های منتخب خود را در محورهایی با موضوعیت انسان و معدن، ماشین‌آلات و کارخانه، سختی کار در معادن، معدن و محیط‌زیست و اشتغال و معدن را به دبیرخانه جشنواره‌ای که در همین رابطه با فراخوان قبلی برگزار می‌شود، ارسال و از بین عکس‌های ارسالی این تور، ۲۵ عکس برتر توسط هییت داوران انتخاب و به آثار برگزیده لوح سپاس و جایزه اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است که آثار برتر در تاریخ ۱۰ تیر ماه مصادف با روز صنعت و معدن با برگزاری یک نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.