سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
برگزاری اولین همایش روز حراست به همت فولاد سنگان
26 تیر 1401 - 17:40
شناسه : 30429
اولین همایش گرامیداشت روز حراست با حضور معاونین و مدیران شرکت فولاد سنگان، مسئولین نهادها ، مدیران حراست ادارات شهرستان خواف، شرکت های صنعتی و کلیه کارکنان حفاظت فیزیکی این شرکت برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد سنگان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، امین مویدی‌کیا مدیر حراست فولاد سنگان در آیین شروع این مراسم، ضمن خیر مقدم و تبریک روز حراست، عنوان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ و شروع به کار واحد حراست در فولاد سنگان، تلاش این واحد بر هم‌افزایی، حمایت، همکاری و انسجام بیشتر مجموعه بوده است.

وی با اشاره به رویکرد افزایش کارآمدی و توسعه سلامت جسم و روان، افزود: شعار این واحد «حراست، حامی امین و اثرگذار» است و توانستیم با برگزاری دوره‌های تخصصی خودشناسی و ارتباط موثر، برنامه‌های مدون کوهنوردی برای تمرین کارگروهی و ارتقای روحیه همکاری و فرمان‌پذیری، شاهد افزایش روحیه کارآمدی سرمایه‌های انسانی در این واحد باشیم.

مدیر حراست شرکت فولاد سنگان، ضمن تقدیر از حمایت و همراهی مدیرعامل و معاونان فولاد سنگان، با اشاره به اقدامات زیرساختی انجام شده، بیان کرد: ایجاد واحد پایش تصویری، اجرای طرح Acces control، تجهیز کامل واحد حفاظت فیزیکی و…، ازجمله اقدامات این واحد طی یک سال گذشته بوده است و به یقین اگر حمایت‌ها و همراهی مدیرعامل و معاونان شرکت نبود، انجام این اقدامات امکان‌پذیر نبود.

شمسی‌نیا معاون بهره‌برداری شرکت فولاد سنگان، در پایان ضمن تبریک هفته ولایت، خاطرنشان کرد: بی‌شک اضافه شدن واحد حراست، موجب تاثیر مثبت در مجموعه شده و حضور مدیری جوان، متخصص و باانگیزه، تاثیر شگرف در مجموعه و حتی شهرستان خواف داشته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.