سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
برگزاری اولین پویش جامعه سبز اندیش در مجتمع چادرملو
07 آذر 1400 - 9:14
شناسه : 21017
جمعی از دوستداران محیط‌زیست، اعضای انجمن‌ جامعه سبزاندیش و تعدادی از پرسنل شاغل در مجتمع معدنی چادرملو طی اقدامی نمادین به یاری پاکبانان شتافته و محوطه اطراف خطوط تولید این مجتمع را از وجود زباله و پسماند پاک‌سازی کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو و از دوستداران محیط‌زیست در حاشیه این آیین پاک‌سازی، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر و با توجه به مبتلا شدن تعدادی از کارکنان بخش خدمات به این بیماری، اعضای انجمن‌ درخواست حمایت و کمک به کارکنان این بخش جهت پاک‌سازی را داشتند.

وی افزود: در این اقدام نمادین بیش از ۶۰ نفر از پرسنل و اعضای انجمن‌ زیست‌محیطی و ورزشی این مجموعه حضور داشتند که به جمع‌آوری پسماندها و زباله‌های به جا مانده پرداختند.

مدیر مجتمع معدنی چادرملو در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تمام پرسنلی که در این پویش حضور داشتند، خاطرنشان کرد: قصد داریم با همکاری پرسنل این مجتمع و در جهت حفاظت از محیط‌زیست و پاکیزگی محیط کار، این قبیل برنامه‌ها را در طول سال به صورت مداوم اجرا کنیم. لذا جلب مشارکت‌های کارکنان برای پاکیزه نگاه داشتن محیط‌ کار و ترویج فرهنگ عمومی حفاظت از طبیعت و محیط‌زیست جزو مهمترین اهداف این برنامه‌ها در آینده است.

لازم به ذکر است که در این برنامه با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرکت‌کنندگان ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشت از ماسک و دستکش استفاده کرده و زباله‌ها را داخل کیسه‌های پلاستیکی جمع‌آوری و در مکان مشخصی قرار دادند تا توسط کارکنان خدمات به سایت پسماند زباله منتقل شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.